آغاز موج گسترده فعالیت های ضد ایرانی تلویزیون های رووداو و کردستان ۲۴ بر علیه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از گروهکهای تروریست کردی

آکام نیوز: تلویزیون های رووداو و کردستان ۲۴ اقلیم کردستان عراق منتسب به حکومت اقلیم، پس از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عمق خاک اقلیم کردستان و هدف قرار دادن ۳۶ مقر تروریستهای کومله، دمکرات و حزب آزادی کردستان، پخش برنامه ها و اخبار عادی خود را متوقف کرده و به پخش اخبار ضد ایرانی روی آورده است.

به گزارش آکام نیوز، کردستان ۲۴ بجای عبارت” مقر و اردوگاه تروریستها” از عبارت ” حمله رژیم ایران به کمپ پناهندگان سیاسی اقلیم کردستان عراق” استفاده کرده است.

سایت این تلویزیون نیز در ادامه پخش و انتشار اخبار ضد ایرانی خود، یک نقاشی از مهسا امینی منتشر کرده که در آن مرحومه مهسا امینی را در کنار قاتلانی از جمله نوید افکاری قرار داده است!

عکس مرحومه مهسا امینی در کنار افرادی همچون نوید افکاری، یک توهین آشکار به خانواده امینی نیز محسوب می شود چرا که عکس فرزند خانواده امینی را در کنار قاتلان درج کرده اند.

این شبکه در ادامه مدعی شده ۸۳ نفر در جریان اغتشاشات اخیر کشته شده اند!

در ادامه گزارش های کذب در مورد ایران، رووداو و کردستان ۲۴ اعلام کردند که سپاه پاسداران به کمپ پناهندگان و کودکان سیاسی مستقر در اقلیم کردستان حمله کرده است!

این در حالی است که سپاه پاسداران به اردوگاه اصلی گروهکهای تروریست کردی حمله کرد و حمله در زمان آماده باش ضد انقلاب انجام شد تا سرکردگان این گروهکها، کودکان را از منطقه دور کنند و سرکردگان ضد انقلاب در جریان احتمال حملات ایران بودند اما تعمدا اقدامی برای دورکردن کودکان از اردوگاه ها نکردند تا با مرگ احتمالی کودکان، به هدف اصلی خود که بالابردن آمار تلفات خصوصا کشته شدن کودکان و مانور تبلیغاتی روی این قضیه، برسند.

تلویزیون کردستان ۲۴ اقلیم کردستان عراق، تریبون خود را نیز بطور کامل در اختیار تروریستها قرار داده و با نام بردن از این گروهکها بعنوان پناهنده، قصد محکومیت جمهوری اسلامی ایران را دارد، این در حالی است که در حملات مشابه ای که دولت ترکیه بر علیه تروریستهای حزب کارگران کردستان در عمق خاک اقلیم کردستان انجام می دهند،این تلویزیون سکوت کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا