کلاهبرداری کادر گروهک تروریستی کومله از پیشمرگانی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند/ حکومت اقلیم کردستان باند جاعلان و قاچاقچیان انسان را متلاشی کند

آکام نیوز/اختصاصی: جعل و قاچاق انسان از جرایم سنگین در اقلیم کردستان عراق محسوب می شود و این جرم توسط گروهک تروریستی کومله به کرات اتفاق افتاده است.

به گزارش آکام نیوز، یکی از اعضای گروهک تروریستی کومله با همکاری ۲ شهروند کرد عراقی، باند کلاهبرداری و جعل تشکیل داده و اقدام به کلاهبرداری از پیشمرگانی می کنند که از گروه جدا شده و به قصد مهاجرت به اروپا، از عراق خارج می شوند.

طبق اخبار دریافتی، تعدادی از همین پیشمرگان کومله، اخیرا قصد مهاجرت داشتند، و هیمن روشنی(هیمن مریوانی) معروف به هیمن سور از پیشمرگان گروهک تروریستی کومله، از این افراد پول کلانی دریافت کرده و با کمک یک جاعل عراقی که عضو باند اوست، بنام محمود سوری، برای این افراد، پاسپورت جعلی تهیه کرده اند.

هیمن سور، با تعدادی از قاچاقچیان انسان نیز هماهنگی های لازم را بعمل آورده است.

یکی از این قاچاقچیان که با هیمن سور در ارتباط است جمال از شهروندان اقلیم کردستان عراق است.

برای جعل پاسپورت از این پیشمرگان نفری ۵۰۰ دلار دریافت شده است.

جمال قاچاقچی نیز پیشمرگان را از زاخو به مرز ابراهیم خلیل منتقل می کند.

نکته قابل توجه این است که هیچکدام از پیشمرگان، تا کنون محمود سوری(جاعل حرفه ای کرد عراقی) را ندیده اند و کارها توسط واسطه انجام می شود، واسطه نیز همین هیمن سور است که پاسپورت ها را از محمود سوری دریافت و تحویل فریب خوردگان می دهد.

گفته می شود محمود سوری و جمال اهل سلیمانیه هستند.

حکومت اقلیم کردستان باید با اعضای این باند برخورد کند، همانطوریکه در ابتدای گزارش اعلام شد، سردسته این باند کادر گروهک تروریستی کومله هیمن مریوانی معروف به هیمن سور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا