حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان: اگر جمهوری اسلامی به ما حمله زمینی بکند ما و پیشمرگان اقلیم کردستان، شمال عراق را برایشان دوزخ می کنیم!+روزهای آخر عمر حسین یزدان پناه است؟!+فیلم گزافه گویی سرکرده گروهک تروریستی پاک

آکام نیوز: حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در گفتگوی اختصاصی با تلویزیون K.N.N اقلیم کردستان عراق، برای جمهوری اسلامی خط و نشان کشید!

به گزارش آکام نیوز، یزدان پناه در پاسخ به سوال مجری این شبکه که از وی پرسید، اگر جمهوری اسلامی ایران، تاکتیک حملات خود را از هوایی به زمینی تغییر دهد، واکنش شما چه خواهد بود؟ گفت: بگذارید جمهوری اسلامی ایران زمینی به ما حمله کند، مگر پیشمرگان اقلیم کردستان دست به سینه خواهند ایستاد؟! نخیر ما و پیشمرگان اقلیم کردستان عراق، دوشادوش یکدیگر، اقلیم کردستان را تبدیل به دوزخ نیروهای زمینی جمهوری اسلامی ایران می کنیم! ما توان مقابله زمینی با جمهوری اسلامی را داریم!

حسین یزدان پناه که به سخنرانی های احساسی و خارج از عقل، مشهور است، در حالی از توانایی مبارزه زمینی با جمهوری اسلامی ایران که یکی از ابرقدرت های نظامی درجه ۱ جهان است سخن می گوید که نیروهای این گروهک، در اسارت بسر می برند و بالاجبار در حال خدمت به حسین یزدان پناه هستند.

طبق گزارش هایی که بدست ما رسیده، ده ها پیشمرگ این گروهک، خواستار بازگشت به کشور هستند اما به دلیل اجباری بودن ۷ سال خدمت برای این گروه، نمی توانند از حزب منحله آزادی کردستان فرار کنند.

اما سخنی نیز با حسین یزدان پناه داریم!

کاک حسین، اگر شما توانایی مبارزه زمینی با جمهوری اسلامی را داشتید، از زمان شروع حملات و تهدیدات جمهوری اسلامی ایران، در خانه های امن اربیل، مخفی نمی شدید، به پاکشهر نمی رفتید، چرا که می دانید جمهوری اسلامی به زنان و کودکان حمله نمی کند و مثل یک زن، در کنار زنان پنهان نمی شدید، هر زمان از سوراخ موش خود بیرون آمدید آن وقت دم از جنگیدن با جمهوری اسلامی بزنید.

به شما وعده می دهیم، بزودی در مقر گروه خودت(حزب آزادی کردستان) توسط نیروهای خودت، به درک واصل خواهی شد! چرا که ما “از رگ گردن، به تو نزدیک تر هستیم”! این جمله یادت بماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا