“پیام تسلیت فرمانده انتظامی بوکان در پی شهادت مدافعین امنیت در شهرستان بوکان “

آکام نیوز:در متن پیام  سرهنگ “سلمان حیدری ” که رونوشتی از آن برای آکام نیوز ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهدا پرچم عزت و افتخار کشور هستند کسانی که برای حفظ استقلال، آبادانی، اقتدار و سربلندی و آرامش میهن، جان خود را تقدیم نمودند

آنها با پیروی از اسلام ناب محمدی و مکتب سرخ عاشورا و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در راه آرمان های مردم و کشور با تمام وجود ایستادند.و این رمز پیروزی ایران مقتدر اسلامی در برابر تمامی توطئه های دشمنان است.

متاسفانه بار دیگر ، وقتی دشمنان ملت نتوانستند مردم ایران را تسلیم اهداف خود کنند به ابزار پلید ترور روی آوردند.

اینجانب شهادت  جناب سرهنگ رضا الماسی  از کارکنان سپاه بوکان و برادر بسیجی رحیم صحابی و سرباز گمنام امام زمان مهدی اثنی عشری را مقام معظم رهبری، بازماندگان سرافرازشان و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و غفران الهی و بهشت جاودانه را  برای شهدای عزیز از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

سرهنگ سلمان حیدری

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان

‫۲ دیدگاه ها

  1. چرا بر خلاف همیشه هیچ گزارشی از حمله اخیر سپاه به اقلیم رو منتشر نکردین؟ سابقا بهتر از باقی سایت ها ریز عملیات و تعداد کشته شده ها رو اعلام میکردین الان حتی یه تیتر هم برای این موضوع نرفتین. چرا؟

    1. متاسفانه دچار قطعی اینترنت شدیم و به همین علت نشد، و وقتی اینترنت وصل شد دیگه ارزش خبری نداشت چون دیر شده بود انتقاد شما کاملا بجاست چشم حتما جبران می کنیم گرچه مقصر ما نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا