عاقل نکند تکیه به دیوار شکسته! مدعیان همه باهمی یکبار دیگر دچار از هم گسستگی و انشقاق شدند!

آکام نیوز: فرقه کمونیست کارگری به سرکردگی حمید تقوایی سکاندار اپورتنیسم و لیدر مادام العمر این گروهک، بازهم دچار بحران و ریزش در سطح کادر رهبری خود شد.

به گزارش آکام نیوز، این فرقه منفور که در میان گروهک های معاند و خارج نشین هم به حزب باد معروف است در سالهای گذشته از هر حربه ای برای مطرح کردن خود و حتی ساقدوشی و سازش با راست ترین گروهک های معاند به بهانه اتحاد و همکاری ابایی نداشته است.

فرقه ۵۰ نفره کمونیست کارگری که در این روزها با بحران جدی داخلی، بحران فکری و چند دستگی و ریزش اعضا و کادرهای رهبری روبروست هر از چندگاهی با انتشار مواضع رسمی و بیانیه های عجولانه و از سر استیصال و بی افقی ، خود را بیشتر به مرز انحلال سوق میدهد، تا جایی که کادرهای رهبری و مطرح این فرقه یکی پس از دیگری مجبور به کناره گیری و استعفا از این فرقه می شوند.

بر پایه اخبار رسیده به آکام نیوز، در تازه ترین بحران داخلی این فرقه و در روزهای اخیر مینا احدی از کادرهای قدیمی کمونیست کارگری پس از مدتها اختلافات فکری با سیاست ها و مواضع مبهم این گروهک و پس از بارها نادیده گرفتن از سوی رهبری فعلی این جریان، تصمیم به کناره گیری از فرقه تقوایی کرده است.

این مدعیان دروغین آزادی و به اصطلاح مدافعان حقوق کارگران و زحمتکشان حتی عاجز از حل مشکالت داخلی یک گروهک ۵۰ نفره با سرکوب صدای منتقدین داخلی یا اعضای قدیمی خود را ناچار به استعفا کرده و یا یکطرفه صرفا با انتشار یک بیانیه کوتاه و حتی بدون تشریفات سازمانی کادرهای منتقد را حذف می کنند.

فرقه ای که تلاش دارد خود را داعیه دار جامعه ای برابر و آزاد جلوه دهد حتی از حل کوچکترین مسائل داخلی خود ناتوان و عاجز است.

همگان به خوبی می دانند گروهکی که خود دچار عمیق ترین مسائل فکری و عقیدتی است ، فساد و تبعیض و اپورتنیسم در تمامی تار و پودش ریشه دوانده و هر روز با یک بحران عمیق داخلی روبه رو است در جایگاهی نیست که برای مردم ایران خط و نشان بکشد و برای دیگران نسخه بپیچد. به قول معروف ” َکل اگر طبیب بودی، سرخود دوا نمودی”!

با توجه به تک روی های رهبری این فرقه و سردرگمی و ناامیدی هرچه بیشتر میان اعضا و کادرهای این گروهک بدون شک در روزها و ماه های آینده شاهد اخبار و اتفاقات داخلی دیگری از انحلال طلبی و سقوط هرچه بیشتر این فرقه خواهیم بود.

ما در مجموعه آکام نیوز و بنابه رسالت خبری و رسانه ای، خود را موظف م یدانیم با توجه به رصد اخبار داخلی گروهک ها و فرقه های شیاد خارج نشین، تلاش داریم تازه ترین خبرها و اتفاقات از رسوایی این گروهک های مردم فریب را به سمع و نظر مخاطبین گرامی خود برسانیم. باشد که تشت رسوایشان بیش از پیش از بام بیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا