سوال فواد شیربگی پیشمرگ قدیمی گروهک تروریستی کومله از مردم: به نظر شما رهبران احزاب کردی در این شرایط حساس، در کردستان و در اردوگاه حضور دارند یا پنهان شده اند؟+سند

آکام نیوز: فواد شیربگی از پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله در متنی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده با انتقاد شدید از فرار رهبران احزاب منحله کردی از اردوگاه ها در شرایطی که پیشمرگان در آماده باش هستند، خطاب به آنها گفت: رهبران احزاب کردی الان کجا هستید؟ آنهم وقتی که اردوگاه هایتان با خطر حمله روبرو هستند؟

به گزارش آکام نیوز، فواد شیربگی در ادامه نوشت؛ یک سوال اساسی وجود دارد، چند نفر از رهبران و مسئولان احزاب کردی، در این شرایط حساس، در کردستان و نزد پیشمرگانشان باقی مانده اند و سرنوشت خود را با سرنوشت پیشمرگانشان گره زده اند؟

شایان ذکر است در حالیکه اردوگاه های کومله، دمکرات و حزب آزادی کردستان، با خطر حملات نهایی جمهوری اسلامی ایران روبرو هستند، رهبران این گروهکها، در حالیکه انتظار می رفت، در چنین شرایطی در کنار نیروهایش باشند در لندن و سوئد و اربیل پنهان شده اند و همین مسئله با انتقاد شدید پیشمرگان قدیمی کومله، دمکرات و پاک روبرو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا