فرار معلم نفوذی گروهک تروریستی کومله و جاسوس فرانسوی ها به فرانسه+ شعبان محمدی به فرانسه گریخت+لزوم برخورد قاطع با انجمن صنفی معلمان

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه بارها در گزارشات مختلف اعلام کرده بودیم، شعبان محمدی عنصر نفوذی گروهک تروریستی کومله کمونیستی بود و دستگاه امنیتی کشورمان نیز مستندی از ارتباطات دو جاسوس فرانسوی با نامبرده پخش کرد.

به گزارش آکام نیوز، این در حالی بود که انجمن صنفی معلمان با صدور اطلاعیه های مکرر، منکر ارتباط شعبان محمدی و دیگر معلمان دستگیر شده با دو جاسوس فرانسوی دستگیر شده بود.

اما امروز آکام نیوز مطلع شد که شعبان محمدی که تا دیروز انجمن صنفی معلمان مدعی بود بی گناه است و دستگاه امنیتی برای او پرونده سازی کرده است، دقیقا به کشوری مهاجرت کرد که نیروهای امنیتی، دو جاسوس این کشور(فرانسه) را دستگیر کرده اند و مشخص شد این افراد با شعبان محمدی در ارتباط بودند.

طبق آخرین اخبار رسیده به آکام نیوز، شعبان محمدی پس از مدتی اقامت در اردوگاه زرگویز کومله کمونیستی، عازم ترکیه است و از ترکیه به ایتالیا و از آنجا نیز به فرانسه رفت.

شعبان در حالی از کشور فرار کرد که نیروهای امنیتی قصد دستگیری مجدد او را داشتند اما نامبرده با اطلاع از این موضوع سریعا به اقلیم کردستان متواری شد.

امروز با مهاجرت شعبان به فرانسه ثابت شد که ادعای دستگاه امنیتی کاملا صحیح بود و نامبرده با نفوذ در صنف معلمان به واسطه جاسوسی – نیابتی کومله کمونیستی، قصد اغتشاش و براندازی نرم را داشت.

انجمن صنفی معلمان از علنی شدن ارتباطات نامبرده با کومله و فرانسه در هراس بود به همین علت تلاش می کرد با صدور بیانیه های مختلف، منکر این قضیه شود.

شایان ذکر است چندی پیش آکام نیوز در خبری اختصاصی از فرار شعبان محمدی به شمال عراق و ملحق شدن به اردوگاه کومله کمونیستی خبر داده بود.

پسر این معلم جاسوس،(چیاکو محمدی) نیز پیشمرگ رسمی گروهک تروریستی کومله است.

قطعا و بدون شک باید با عوامل اصلی انجمن صنفی غیرقانونی معلمان، به خاطر پنهان کاری در این قضیه و تشویق اذهان عمومی برخورد شود چرا که با فرار شعبان محمدی به فرانسه با کمک سرویس جاسوسی این کشور و مساعدت گروهک تروریستی کومله کمونیستی(شاخه ابراهیم علیزاده)، دیگری جای شک و شبهه ای باقی نمی ماند که این انجمن فعالیت های ضد انقلابی انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا