شبکه سلطنتی من و تو خواستار ریپورت و بلاک آکام نیوز از سوی کاربران شد+الفاظ رکیک و غیراخلاقی شبکه من و تو به آکام نیوز+سند

آکام نیوز: در پی انتشار ویدیوهایی از شکست اعتصاب اجباری در ارومیه و مناطق کردنشین این شهر، عوامل گروهکهای ضد انقلاب، بشدت عصبانی شده و در پیچ های مختلف به آکام نیوز فحاشی کردند.

به گزارش آکام نیوز، شبکه سلطنتی من و تو که مدعی اخلاقمداری است، در اقدامی هتاکانه، با الفاظ رکیک آکام نیوز را خطاب قرار داد و ضمن حمایت قاطع از فحاشی عوامل این شبکه و گروهکهای ضد انقلاب به آکام نیوز، با الفاظی زشت و کوچه بازاری، ما را مورد عنایت قرار دادند!

همچنین ادمین پیچ اینستاگرام شبکه سلطنتی من و تو از مخاطبان خواست تا پیچ آکام نیوز را ریپورت و بلاک کرده و با الفاظ رکیک و غیراخلاقی، به سایت آکام نیوز حمله کنند!

به دلیل مستهجن بودن ادبیات بکار برده شده از سوی شبکه من و تو، ما تنها  ۲ مورد از ادبیات کوچه بازاری و هتاکانه این شبکه را منتشر می کنیم.

مردم ایران بدون شک به خوبی پشت پرده و چهره واقعی عناصر این شبکه واقف هستند و به همین علت است که هرگز اکثریت مردم از فراخوان ها و خواسته های این شبکه حمایت نمی کنند جز معدود افرادی که همچون دست اندرکاران من و تو، از اقشار سطح پایین جامعه هستند.

قضاوت با شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا