دروغ بزرگ تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال+ وقتی پیشمرگ و عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله(کوثر فتاحی) فعال سیاسی خوانده می شود!+سند

آکام نیوز: از زمان شروع اغتشاشات در کردستان، تلویزیون ایران اینترنشنال، تریبون خود را دربست در اختیار سران و اعضای گروهک تروریستی کومله قرار داده است.

به گزارش آکام نیوز، چندی پیش نیز رعنارحیم پور، خبرنگار بی بی سی فارسی، در فایلی صوتی که از وی منتشر شده بود به صراحت اذعان داشت که مقامات سعودی به تلویزیون ایران اینترنشنال دستور داده اند تا با سران گروهکهای تجزیه طلب کردی گفتگوهای مکرر انجام دهند.

اخیرا تلویزیون ایران اینترنشنال، از یک پیشمرگ مسئله دار و عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله(کوثر فتاحی)، بعنوان فعال سیاسی و تحلیلگر نام برده و تریبون خود را در اختیار وی قرار می دهد تا کسی که سالهاست از کشور فراری است، از وضعیت کردستان ایران برای مردم صحبت کند!

اما فردی که پیشمرگ گروهک تروریستی کومله است و تلویزیون ایران اینترشنال از او بعنوان فعال سیاسی نام می برد کیست؟!

کوثر فتاحی از جمله زنان پیشمرگی است که بخاطر ارتباطات مکرری که با پیشمرگان در اردوگاه داشت به سرعت پله های ترقی را طی کرد و جزو اولین زنانی است که با سن کم، عضو کمیته مرکزی شد!

جمال احمدی، سوران پالانی و انور محمدی از جمله افرادی هستند که در چهره کردن کوثر فتاحی نقش بسزایی ایفا کردند!

به دلیل رعایت اخلاق، از بیان جزییات روابط غیراخلاقی مکرر کوثر فتاحی اجتناب می کنیم، اما جای تعجب دارد تلویزیونی که مدعی صداقت و راستگویی است، پیشمرگان مسئله دار و بدنام گروهک تروریستی کومله را بعنوان فعال سیاسی به مردم معرفی می کند!

مردم ایران که امثال کوثر فتاحی را نمی شناسند، اما مردم منطقه محل زندگی وی او را می شناسند پس تلویزیون سعودی بهتر است رویه خود را تغییر داده و بدون ترس و نگرانی از پسوند پیشمرگ تروریست کومله، از پیشمرگان، با القاب واقعی خود نام ببرند.

این رسانه که به خوبی بر عدم محبوبیت گروهکهای تروریست کردی واقف است تلاش می کند اعضای گروهکها را با القاب و عناوین دیگری در شبکه خود مطرح کند!

شایان ذکر است کوثر فتاحی، پس از تعویض چندین مرد پیشمرگ، در حال حاضر با دارا قریشی زندگی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا