فوری/حکم ۵ سال حبس برای شعبان محمدی معلم متواری و عضو انجمن غیرقانونی معلمان مریوان صادر شد +حکم حبس شعبان محمدی

آکام نیوز/اختصاصی: لحظاتی پیش مطلع شدیم، حکم حبس شعبان محمدی معلم متواری و عضو انجمن غیرقانونی معلمان مریوان و همچنین عضو تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی و جاسوس سرویس اطلاعاتی فرانسه، از سوی دادگستری شهرستان مریوان طی دادنامه شماره ۱۴۰۱۴۸۳۹۰۰۰۳۲۷۱۲۵۰ صادر شد.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس این حکم، متهم شعبان محمدی که مدتی پیش آکام نیوز فاش کرد از کشور متواری شده و پس از اقامت چند روزه در اردوگاه زرگویز کومله کمونیستی به کشور فرانسه فرار کرده است، به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

عناوین اتهامی شعبان محمدی از این قرار است؛

۱-توهین به مقامات و مامورین و مقام معظم رهبری

۲-عضویت در جمعیت های معارض کشور

۳-تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی

شعبان محمدی همچنین متهم به همکاری با گروهک تروریستی کومله کمونیستی و دو جاسوس فرانسوی بازداشت شده توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

چیاکو محمدی پسر شعبان محمدی نیز سالها پیش به خواسته شعبان، راهی اردوگاه گروهک جنایتکار کومله شد و هم اکنون پیشمرگ این گروهک تروریستی محسوب می شود.

شعبان محمدی نیز پس از اطمینان از احتمال محکومیت، از کشور متواری و به فرانسه رفت.

این در حالی است که آکام نیوز بارها در خصوص شعبان محمدی افشاگری کرده بود و در مورد همکاری وی با دو جاسوس فرانسوی دستگیر شده نیز گزارشات متعددی منتشر کرده بود و انجمن غیرقانونی معلمان نیز بطور کل منکر جاسوسی شعبان بود اما حقیقت روشن شد چرا که اولین مقصد پناهندگی شعبان، فرانسه شد!

با توجه به عضویت متهم متواری شعبان محمدی در انجمن غیرقانونی معلمان مریوان، سایر اعضای این انجمن در مظان اتهام همکاری با گروهک تروریستی کومله و سرویس جاسوسی فرانسه می باشند و به نظر می رسد این موضوع، باید از جانب دستگاه های امنیتی، مورد بررسی و پیگیری جدی قرار بگیرد.

شایان ذکر است شعبان محمدی عضو فعال گروهک تروریستی کومله با نفوذ در صنف معلمان و آموزش و پرورش، بطور مکرر سالها دانش آموزان مریوانی را شستشوی مغزی داده و زمینه ساز فعالیت تبلیغی برای گروهک تروریستی کومله بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا