خبر فوری/مصطفی احمدنژاد کادر رده بالای گروهک تروریستی خبات کردستان توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسید+ تصاویر کارت پیشمرگی، مهمات کشف شده و بیانیه های خبات کردستان+ اطلاعات تکمیلی

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه در روزهای گذشته اعلام شد، یکی از کادرهای رده بالا و فعال گروهک تروریستی خبات کردستان که برای انجام عملیات کشته سازی و اغتشاش، وارد کشور شده بود در تور اطلاعاتی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

به گزارش آکام نیوز، یکی از مقامات امنیتی بلندپایه در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز در خصوص هویت این فرد گفت؛

مصطفی احمدنژاد متولد سال ۱۳۵۸، از کادرهای رده بالا و فعال گروهک تروریستی خبات کردستان قصد داشت با هدف حضور در اغتشاشات در استان آذربایجان غربی و پروژه کشته سازی با همراهی اعضای تشکیلات مخفی داخل کشور، اقدامات ایذایی و خرابکارانه انجام دهد که در تور امنیتی گرفتار شد و در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی به هلاکت رسید.

از این فرد، یک قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت کمری، ۲ قبضه نارنجک جنگی و مهمات، تراکت های تبلیغاتی و پرچم اقلیم کردستان عراق کشف و ضبط شده است.

این مقام امنیتی در ادامه اظهار داشت؛ یکی از مدارک همراه این پیشمرگ خبات، کارت پیشمرگی است که عکس کارت پیشمرگی را ملاحظه می کنید.

همچنین در تحقیقات بعمل آمده و با ملاحظه اسناد و مدارک همراه این پیشمرگ، مشخص شده سازمان منافقین به گروهک خبات دستور داده بودند تا این پیشمرگ را به همراه تعدادی دیگر برای عملیات خرابکارانه راهی مناطق کردنشین کشور کنند.

در گوشی تلفن همراه پیشمرگ معدومی، اطلاعات مهمی از رابطین داخل کشور خبات بدست آمده است که اخبار تکمیلی را متعاقبا در همین سایت اعلام خواهیم کرد.

شایان ذکر است پس از انتشار خبر هلاکت پیشمرگ گروهک تروریستی خبات کردستان در آکام نیوز، سرکردگان خبات در محافل داخلی، مدعی شده اند که این فرد پیشمرگ نبوده و یک فرد عادی بوده است!

آکام نیوز در واکنش به این ادعاهای مضحک، اسنادی را که ملاحظه می کنید منتشر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا