افشاگری آکام نیوز؛ عبدالله مهتدی و مصطفی هجری مانع اصلی حضور حسین یزدان پناه در تلویزیون ایران اینترنشنال هستند

آکام نیوز: سایت آکام نیوز از طریق یک منبع موثق مطلع شد، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله و مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات، مانع اصلی حضور حسین یزدان پناه در تلویزیون ایران اینترنشنال هستند.

به گزارش آکام نیوز، از زمان شروع اغتشاشات در کردستان، روزی نیست که تلویزیون ایران اینترنشنال مصاحبه ای با سرکردگان گروهکهای تجزیه طلب انجام ندهد اما خیلی ها می پرسند چرا از حسین یزدان پناه خبری نیست؟

چرا این تلویزیون سعودی با حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، مصاحبه ای انجام نمی دهد؟!

حقیقت این است که سران کومله و دمکرات، این گروه را به رسمیت نمی شناسند و حزب آزادی کردستان را حزبی غیر مرتبط با حوزه کردستان ایران می دانند و حسین یزدان پناه را سرسپرده مسعود بارزانی می دانند و به همین علت نمی توانند این گروه را بعنوان یک رقیب بپذیرند.

حزب آزادی کردستان با وجود آنکه نسبت به کومله و دمکرات سابقه کمتری دارد، اما به لطف اقلیم کردستان، چند برابر بیشتر از کومله و دمکرات نیرو دارد و به همین علت عبدالله مهتدی و مصطفی هجری، این گروه را خطری برای خود می بینند و نمی خواهند نام این گروه در شبکه سعودی مطرح شود.

اخیرا نیز حسین یزدان پناه برای آنکه مدیران شبکه سعودی ایران اینترنشنال نیم نگاهی نیز به او داشته باشند، در فراخوانی تمام سران اپوزیسیون فارس را به مناظره تلویزیونی در این شبکه فراخوانده است.

در پیام حسین یزدان پناه آمده است؛

همه سران اپوزیسیون فارس را برای مناظره ای در ایران اینترنشنال با رهبر پاک فرا می خوانیم، این گوی و این میدان!

هدف از این پیام نیز آن است که حسین یزدان پناه قصد جلب توجه دارد و تمام تلاش خود را بکار می بندد تا این شبکه او را بعنوان رهبر کردهای کردستان ایران به رسمیت بشناسند و از قافله عقب نماند.

از طرفی دیگر با توجه به اینکه عبدالله مهتدی و مصطفی هجری اعلام کرده اند بدنبال تجزیه ایران نیستند، گروهک حزب آزادی کردستان که سودای استقلال کردستان را در سر می پروراند، قصد دارد با یک تیر دو نشان بزند!

هم به ایران اینترنشنال دعوت شود و از طریق این تریبون، نامش بعنوان رهبر کردهای ایران مطرح شود و هم اینکه به دنیا اعلام کند که بر خلاف عبدالله مهتدی و مصطفی هجری که اخیرا از تجزیه طلبی،خود را مبرا دانسته اند، گروه تحت امر او اتفاقا به دنبال تجزیه کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا