افشاگری یک پیشمرگ قدیمی کومله درباره ۴ پیشمرگ جاسوس موساد/ ما فکر می کردیم این پیشمرگان برای آموزش به پادگان k1 در حومه کرکوک اعزام شده اند!

آکام نیوز: مردادماه سالجاری بود که پژمان فاتحی، محسن مظلوم، هژیر فرامرزی و وفا آذربار(برادرزاده عبدالله آذربار مسئول نظامی و نفر دوم کومله مهتدی)، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

به گزارش آکام نیوز،پیشمرگان دستگیر شده کومله قصد داشتند ماموریتی که موساد به آنها محول کرده بود را پیاده کنند. اما با هوشیاری نیروهای امنیتی این افراد در اصفهان دستگیر شدند.

کومله تلاش کرد تا به افکار عمومی القا کند که این افراد بی گناه هستند و اعترافات آنها نیز تحت فشار انجام شده است!

در همین ارتباط پیشمرگان زیادی با آکام نیوز تماس گرفته و اظهار نظر کردند و اظهارات یکی از پیشمرگان در خبرهای قبلی منتشر شد.

امروز نیز یکی دیگر از پیشمرگان کومله به نکات جالبی در مورد این افراد اشاره کرده که قابل تامل است.

این پیشمرگ کومله در نامه خود خطاب به آکام نیوز نوشت؛

ابتدا باید بگویم، تیم های سیاسی و نظامی کومله با یکدیگر تفاوت دارند، تفاوت به آن معنا که اینطور نیست که یکی از این واحدها کار نظامی انجام دهد و دیگری کار سیاسی!

مثل همین دروغی که در مورد این ۴ پیشمرگ دستگیر شده می گویند!

افرادی که به داخل کشور اعزام می شوند با توجه به توانایی هایی که دارند برای یک کار خاص، مامور می شوند. مثلا افرادی که برای کارهای سیاسی انتخاب می شوند جزو کادرهای قدیمی هستند، افرادی که تمام سیاست و سیستم حزبی را از بر هستند.

اما چرا این ۴ نفر انتخاب شدند؟

چرا پژمان و محسن؟ چون پژمان فاتحی و محسن مظلوم هر دو نظامی بودند، ازنظر سیاسی باید بگویم زیر صفر بودند، چون من در…. فعالیت دارم و هر وقت زمان کلاس های سیاسی می شد، هم پژمان هم محسن کلاس ها را می پیچاندند،آنها هیچ تمایلی به کلاس های درس سیاسی نداشتند.

آخر سرهم داوود نیرومند آنها را زیر سیبلی قبول می کرد، پس می شود نتیجه گرفت که این افراد اصلا جزو نیروهای سیاسی نبودند که به قول عبدالله آذربار برای کار تبلیغی و سیاسی وارد کشور شده باشند، چون در حقیقت یکی که برای تبلیغ و ترویج اعزام می شود، باید خودش یک شناخت کامل از این کار داشته باشد و محسن و پژمان همیشه جزو نیروهای کمیسیون نظامی بودند نه سیاسی!

اما چرا وفا آذربار را برای این ماموریت انتخاب کردند؟!

چون وفا برادرزاده ی عبه سور(عبدالله آذربار) بود و می شود حدس زد که عبه سور برای اطمینان خاطر خود و اینکه یک چشم و یک گوش در این تیم داشته باشد، وفا را همراه این افراد اعزام کرد و این را همه می دانند.

اما چرا هژیر فرامرزی انتخاب شد؟!

هژیر در اردوگاه سِمت مسئول فنی اردوگاه را داشت، یعنی نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته، کامپیوتر، اینترنت و…. اردوگاه را هژیر انجام می داد، او استاد این کار بود،به همین علت عبه سور،هژیر را برای این ماموریت حساس انتخاب کرد.

من مستند را که شما(جمهوری اسلامی) پخش کردید دیدم، او خودش هم در این مستند گفت که چطوری دوربین های مدار بسته جایی که می خواستند منفجر کنند را بازبینی کرده تا موقع انجام کار اصلی، دچار مشکل نشوند.

هژیر هم از نظر سیاسی خیلی ضعیف بود پس این ادعا که کومله آنها را برای تبلیغ سیاسی اعزام کرده بود دروغ محض است. ضمن اینکه حتی افرادی که برای کار سیاسی هم اعزام می شوند سرتاپا مسلح هستند.

عبدالله آذربار گفته بود که این افراد مسلح نبودند!

باید بگویم که این حرف، خیلی خنده دار است، چون این پیشمرگان، حتی وقتی داخل شهر هم می روند، با خود اسلحه دارند، اصلا با عقل جور در نمی آید که این افراد را دست خالی فرستاده باشند!

حتی اگر برای خودنمایی پیش مردم هم شده با خودشان اسلحه می برند.

این را هم بگویم ما فکر می کردیم این افرادی که برای ماموریت انفجار اصفهان اعزام شده بودند به پادگان آمریکایی k1 در نزدیکی کرکوک برای دوره و آموزش رفته اند، اما در حقیقت آنها را به آفریقا اعزام کرده بودند.

یک دیدگاه

  1. خود اسرائیل با پهباد این نیروگاه هسته ای اصفهان به تازگی ب زد و فخری زاده با پهباد ترور کرد که بگه نیروی انسانی کیلویی چند ما با پهباد شتکتون میکنیم
    نیازیم به پژمان و وفا و محمد و محسن ندازن با یه پهباد بدون دردسر به فاک میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا