رستم الماسی رهبر یارسان و سرکرده تجزیه طلب اتحادیه انقلابیون پس از جدایی از جمال پورکریم به دنبال اتحاد با احزاب منحله سنتی کومله و دمکرات

آکام نیوز: رستم الماسی از رهبران تجزیه طلب یارسان و اتحادیه انقلابیون کردستان، پس از جدایی از جمال پورکریم در تلاش است تا با احزاب منحله سنتی کومله و دمکرات، وارد ائتلاف شود.

به گزارش آکام نیوز، پورکریم که مدتها مجری تلویزیون تیشک.تی.وی حزب منحله دمکرات بود و مدتی نیز بعنوان رابط این گروهک با رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی، به فعالیت مشغول بود، پس از جدایی از حزب منحله دمکرات، حزب جدیدی بنام ” حدکر” را تاسیس کرد.

حزب موسوم به جنبش آزادی خواهان کردستان جمال پورکریم، با شعار نه به فدرالیزم وارد میدان شده بود.

رستم الماسی سرکرده گروهک اتحادیه انقلابیون کردستان نیز به دلیل اختلافات سیاسی با جمال پورکریم، از او جدا شد.

الماسی قصد دارد تا بار دیگر گروه اتحادیه انقلابیون کردستان را به دوران دهه ۷۰ برگرداند و خود را به عنوان یکی از عناصر متنفذ و موثر یارسانی در مناطق کرمانشاه و ایلام مطرح نماید و قدرت و نفوذ خود را در این مناطق به رخ رقبا بکشد.

وی در این راستا، نشست های خود را با احزاب منحله سنتی شروع کرده و طی روزهای گذشته، نشستی را با حزب منحله دمکرات به روایت تصاویری که ملاحظه می کنید برگزار کرده است، او قصد دارد تا به مصطفی هجری نزدیک شود.

رستم الماسی سرکرده ای با بینش و تفکر تجزیه طلبی است و نشست های اخیر او با گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات هم در همین راستا ارزیابی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا