شبکه تلویزیونی من و تو، گروهک جنایتکار کومله را به داعش تشبیه کرد+عکس

آکام نیوز: شبکه تلویزیونی من و تو با اطلاع از تصمیم تلویزیون ایران اینترنشنال برای مطرح کردن گروهک جنایتکار کومله، نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، کیوان عباسی مدیر شبکه تلویزیونی من و تو در توئیتی، با زیر سوال بردن عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله و شبکه سعودی ایران اینترنشنال نوشت؛

افرادی که تا یک سال پیش کسی اسمشون رو نشنیده بود و امروز با ۴ تا مصاحبه با یکی دو تا رسانه، شدن رهبر حزب و پرچم دار فدرالیسم(نام جدید)!

باید بیان به طور شفاف، تعداد اعضای حزبشون رو اعلام کنن تا دقیقا همه بدونن اینا واقعا نماینده چند نفر هستن که آنقدر بلبلی می کنن!

همچنین در ادامه واکنش ها، سالومه سیدنیا بار دیگر به گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله حمله کرد و این گروه را به داعش تشبیه کرد.

سالومه تهیه کننده و مجری شبکه من و تو در توئیت خود اشاره تلویحی به اعدام سرکوت احمدی پیشمرگ تروریست کومله و واکنش کومله به اعدام سرکوت نیز داشت.

سالومه سیدنیا در توئیت خود نوشت؛

میگه وای طرف تو کومله بوده بعد اعدام شده، مثل اینکه بگی وای طرف تو داعش بوده بعد اعدام شده! کومله یک گروه تروریستی است، حالا با اعدام هم مخالف باشیم، باید دستگیر و مجازات بشن!

در ارتباط با توئیت کیوان عباسی باید متذکر شد چندی پیش آکام نیوز در یک نظرسنجی از مردم سوال کرد که آیا عبدالله مهتدی را نماینده احزاب منحله کردی می دانند؟!

که پاسخ مردم به این سوال، تایید کننده ادعای مدیر شبکه تلویزیونی من و تو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا