قابل توجه حکومت اقلیم کردستان/ حمله اوباش کومله به منزل شهروندان سنندجی+تهدید به مرگ شهروندان کرد ایرانی توسط گروهک تروریستی کومله+سند

آکام نیوز: از دید گروهک تروریستی کومله، هر شهروندی به مخالفت با این گروهک جنایتکار برخیزد، محکوم به مرگ است!

به گزارش آکام نیوز، همانطوریکه در این سند ملاحظه می کنید، ریبوار کریمیان از فرماندهان نظامی گروهک تروریستی کومله مهتدی در پست خود، بصورت علنی و آشکارا یکی از شهروندان سنندجی را بخاطر حمایت از جمهوری اسلامی و مخالفت با کومله، تهدید به مرگ کرده و ضمن انتشار تصاویر منزل وی، نامبرده را به مرگ تهدید کرده است.

همانطوریکه در تصویر ملاحظه می کنید، اوباش اجیر شده به دستور کومله و ریبوار کریمیان، به منزل عادل ابراهیمی شهروند خوشنام سنندجی حمله کرده و اقدام به تخریب شیشه های منزل وی کرده و در آخر نیز او را تهدید به مرگ کردند.

نیروهای امنیتی استان کردستان بعنوان حافظ مال، ناموس و امنیت شهروندان موظف هستند، با بررسی دوربین های مداربسته این منطقه، اعضای تشکیلات مخفی کومله را شناسایی و تحویل دستگاه قضایی دهند تا به اشد مجازات برسند.

حکومت اقلیم کردستان عراق در برابر جان تک تک شهروندان اقلیم کردستان مسئول است و بزودی جمهوری اسلامی ایران ریشه این گروهک ها را در خاک اقلیم کردستان می خشکانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا