سالومه سیدنیا تهیه کننده و مجری شبکه من و تو: احزاب کردی، مسلح و تجزیه طلب و بی سروته هستند/ پرچم گروهکهای کردی، پرچم اقلیم کردستان است+سند

آکام نیوز: مطلع شدیم سالومه سیدنیا تنها به خاطر ابراز عقیده و نظراتش، بشدت از سوی عوامل گروهکهای تروریست کردی خصوصا کومله، مورد توهین قرار گرفته است.

به گزارش آکام نیوز، تروریستهای تجزیه طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، حتی پا را فراتر گذاشته و سالومه را به مرگ هم تهدید کرده اند.

سالومه اما بدون ترس از تهدید تروریستهای تجزیه طلب همچنان بر عقاید خود پافشاری می کند.

مجری و تهیه کننده شبکه من و تو در توئیتی خطاب به گروهکهای تجزیه طلب کردی نوشت؛

پرچم شیر و خورشید و ملی گرایی و وکالت و طرفداری از پهلوی، عوامل تفرقه هستند اما تفکر کمونیستی و پرچم اقلیم کشوری دیگر و حمایت از احزاب مسلح و تجزیه طلب و منشور بی سر و ته عوامل همبستگی!

بیچاره ایران….بیچاره مردم ایران….

شایان ذکر است اخیرا سرکردگان گروهک تروریستی کومله از نیروهای خود درخواست کرده اند تا در توئیتر و شبکه های اجتماعی به نام مردم کردستان به سالومه حمله کرده و از زبان مردم کردستان ایران، بنویسند”ما همه کومله هستیم”!

آکام نیوز با بررسی این کلیدواژه ها، مطلع شد که تمام این افراد، منتسب به گروهک تروریستی کومله بوده و اکثرا نیز پیچ های بی نام و نشان و فیک هستند و از شهروندان عادی کردستان ایران احدی از این گروهک حمایت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا