قتل تکاندهنده سیگارفروش بوکانی به جرم طرفداری از جمهوری اسلامی و مخالفت با گروهکهای تجزیه طلب توسط عناصر گروهکهای تروریست کردی+عکس

آکام نیوز: یک شهروند بی دفاع اهل بوکان، تنها به جرم هواداری از جمهوری اسلامی و مخالفت با گروهکهای تجزیه طلب کردی، از سوی عناصر گروهکهای تروریست کردی به قتل رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، محمدعلی محمدی کاسب بوکانی که در خیابان مشغول سیگارفروشی بود، ناجوانمردانه به قتل رسید.

تروریستها در توضیح علت قتل این سیگارفروش بوکانی نوشتند؛

محمدعلی محمدی، خودفروخته توسط شیرمردان کرد(عناصر وابسته به گروهکهای تروریست کردی مستقر در اقلیم کردستان عراق) به درک واصل شد!

ما سلاح هایمان را از انبار بیرون کشیدیم!

این عاقبت تمام کسانی است که از جمهوری اسلامی حمایت کنند!

آکام نیوز در همین ارتباط با کاسبان و همسایه های محمدعلی محمدی تماس گرفت و مطلع شد که این شهروند بوکانی، از نظر مالی در وضعیت نامناسبی به سر می برد و با سیگارفروشی امرار معاش می کرد و کوچک ترین آزاری برای مردم نداشت و همه از او به خوبی یاد می کنند.

شهروندان بوکانی بشدت از این اقدام تروریستها خشمگین و عصبانی هستند و از نیروهای امنیتی استان آذربایجان غربی خصوصا بوکان درخواست برخورد شدید با قاتلین این شهروند را دارند.

طبق بررسی های بعمل آمده، سرنخ هایی از احتمال دست داشتن گروهک جنایتکار و تروریست کومله در این جنایت وجود دارد.

‫۳ دیدگاه ها

  1. بیچاره اگر به جایی وابسته بود که دستفروشی نمیکرد و سیگار نمیفروخت زورشون به دزدا نمیرسن این بنده خدا الکی کشتن

  2. درود فراوان به این هموطن کرد روحت شاد انشاالله با شهدای کربلا و بدر و امامان و پیامبران محشور بشی

  3. بیشتر مردم بوکان ایشان رو میشناسند و میدانن که آدم شریفی بود. این خبر برای جمهوری اسلامی بسیار تاسف بار است! چگونه عوامل این تروریست ها در خاک ایران توانستند عملیات انجام بدهند و کسی نفهمد؟؟ جای تاسف دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا