قتل دومین شهروند کرد بی دفاع توسط گروهکهای تروریست کردی تنها در طول یک هفته به جرم مخالفت با تجزیه طلبان/ گروهکهای تروریستی کردی از بازاریان انتقام می گیرند+عکس

آکام نیوز: پس از قتل وحشیانه یک سیگارفروشی بوکانی( محمد علی محمدی) توسط عناصر گروهکهای تروریست کردی، یک شهروند کاسبکار دیگر کرد هم به قتل رسید.

به گزارش آکام نیوز، گروهکهای تروریست کردی که از مردم کردستان بخاطر عدم حمایت از آنها، خشمگین و عصبانی هستند در حال انتقام از مردم کردستان هستند.

روز گذشته خبر قتل فجیع سیگارفروشی بوکانی در فلکه فرمانداری بوکان منتشر شد، لحظاتی پیش نیز مطلع شدیم دومین کاسبکار کرد اهل مهاباد، توسط عناصر گروهکهای تروریست کردی به قتل رسیده است.

اتهام این شهروند بی دفاع نیز، همچون محمد علی محمدی(سیگارفروش بوکانی) عدم همراهی با گروهکهای تروریست کردی است.

طبق این گزارش، انور عزیزی غروب روز جمعه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱، در منزل شخصی خود، توسط افراد منتسب به گروهکهای تروریست کردی مستقر در اقلیم کردستان، به رگبار بسته شد.

مرحوم انور عزیزی اهل روستای تازه کند منطقه شامات بود.

مقتول در آپارتمان های فجر سکونت داشت و مورد اصابت ۱۲ گلوله قرار گرفت.

ساعاتی پس از این جنایت، سایت به اصطلاح حقوق بشر کردستان(هنگاو) بر خلاف نامی که برای خود درج کرده از این جنایت استقبال کرد و ضمن انتشار نشانی محل سکونت مقتول!!! از قتل وی دفاع کرد!

خبرنگار آکام نیوز در مهاباد گزارش داد که همسایه های مرحوم عزیزی، بطور کامل از ایشان رضایت داشته و از قتل وی ابراز تاسف عمیق کرده و از نیروهای امنیتی مهاباد درخواست دارند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت اقدام کنند.

شنیده ها حاکی از آن است در پی انجام قتل های سریالی توسط عوامل گروهکهای تروریست کردی، جمهوری اسلامی ایران بزودی برخورد قاطعی با عوامل اصلی این جنایت ها در خاک اقلیم کردستان، انجام خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا