فوری/ بیژن فرهودی از سوی اطرافیان عبدالله مهتدی تهدید به مرگ شد

آکام نیوز/اختصاصی: مطلع شدیم، بیژن فرهودی خبرنگار و مفسر سابق صدای آمریکا و مجری و تهیه کننده برنامه های سیاسی، به دستور عبدالله مهتدی مورد تخریب و تهدید قرار گرفته است.

به گزارش آکام نیوز، در پی گفتگوی صریح و بی پرده اخیر بیژن فرهودی با عبدالله مهتدی در یوتیوب و انتقادات تند از سرکرده کومله، این مجری و خبرنگار ساکن لندن، با هجمه های زیادی از سوی اطرافیان عبدالله مهتدی روبرو شده است.

هجمه ها و فحاشی ها پس از انتشار این گفتگو به اوج خود رسید، تا جاییکه آکام نیوز مطلع شد، تعدادی از نزدیکان عبدالله مهتدی به دستور مستقیم سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله، بیژن فرهودی را به مرگ تهدید کرده اند که در صورت لزوم اسامی تهدیدکنندگان منتشر خواهد شد.

بیژن فرهودی با به چالش کشیدن سرکرده کومله، درس خوبی به او داد و با جسارت حرف دل همه ملت ایران را بر زبان جاری نمود.

مخالفان و منتقدان کومله بر این باورند که عبدالله مهتدی از ابتدا با دو دوزه بازی و احمق فرض کردن مردم، از اعلام نظر صریح خود و کومله در مورد موضوع تمامیت ارضی ایران خودداری کرده و اکنون بساط حقه و دغل را به موضوع افرادی که قرار بوده سوار اتوبوس پنچر منشور شوند و اجازه ی سوار شدن به آن ها داده نشده گسترش داده است.

آکام نیوز آمادگی دارد تا در صورت تمایل، پاسخ بیژن فرهودی به تهدیدکنندگان را منتشر نماید.

گفتنی ست عبدالله مهتدی برای چنین مواقعی، یک تیم سایبری را آماده کرده تا به مخالفان و منتقدان او، حمله کرده و اقدام به تخریب، ترور شخصیتی و تهدید آنها کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا