بازتاب گسترده حضور هیئت دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم شمال عراق با هدف خلع سلاح و اخراج گروهک های تروریست کردی+ فیلم

آکام نیوز: با اعلام خبر حضور هیئت دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم شمال عراق و دیدار این هیئت با مقامات ارشد حکومت اقلیم کردستان و احزاب کردستان عراق از جمله پارتی، یکیتی و حزب سوسیال دمکرات کردستان، شهروندان اقلیم و رسانه های این منطقه، این خبر را پوشش داده و به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش آکام نیوز، شبکه های تلویزیونی اقلیم کردستان اعلام کردند، در چند روز گذشته هیئت امنیتی جمهوری اسلامی به حکومت اقلیم هشدار داده اند اگر جلوی ضد انقلاب را نگیرند و آنها را خلع سلاح نکنند خود وارد عمل خواهند شد.

هیئت ایرانی به هیئت اقلیم کردستان اولتیماتوم داده و اعلام کرده اند اگر گروهک های ضد انقلاب را خلع سلاح و اخراج نکنید ما وارد عمل می شویم و بعدا از ما گلایه نکنید.

به گفته رسانه های اقلیم کردستان، جمهوری اسلامی ایران زمان بسیار کمی را برای اجرای این خواسته، تعیین کرده اند و هیئت اقلیم کردستان نیز در حال مذاکره با سران ضد انقلاب است.

بر پایه این گزارش، همزمان با اعلام این خبر، شهروندان اقلیم کردستان از جمله روستائیان زرگویز و زرگویزله از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و از جمهوری اسلامی ایران برای برخورد جدی با این گروهک ها قدردانی کرده اند و خواستار مداخله مستقیم ایران هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا