عوام فریبی کومله تمامی ندارد/ وقتی سرکوت احمدی پیشمرگ اعدام شده کومله، از اتهام جاسوسی برای جمهوری اسلامی به قهرمان کومله تبدیل می شود!+عکس

آکام نیوز: آرش احمدی(سرکوت) پیشمرگ تروریست کومله که چندی پیش به دار مجازات آویخته شد، این روزها به قهرمان کومله و شهید راه آزادی این گروهک دورو، تبدیل شده است!

به گزارش آکام نیوز، این در حالی است که در زمان دستگیری آرش احمدی، گروهک تروریستی کومله(شاخه عبدالله مهتدی) با صدور بیانیه ای، از وی اعلام برائت کرد و خطاب به افکار عمومی اعلام داشت؛ سرکوت احمدی ملقب به رامبو یک حقه باز است و به دروغ به ما گفته بود قهرمان مسابقات دوومیدانی در ترکیه شده اما ما متوجه شدیم تمام مدارک و تصاویر وی ساختگی بوده است! لذا دبیرخانه کمیته مرکزی کومله اعلام می کند ما از اول به وی مشکوک بودیم و به علت ظن همکاری با جمهوری اسلامی او را اخراج کردیم! او یک دروغگو و جاعل و حقه باز بود!

اما ببینید واکنش کومله را بعد از اعلام خبر اعدام سرکوت احمدی!

سرکوت احمدی پیشمرگ قهرمان و جسور کومله به شهدای راه آزادی کردستان ملحق شد او یکی از پیشمرگان جسور و قهرمان کومله بود و یادش را برای همیشه گرامی می داریم!!

این روزها هم در پیچ های مختلف اعضای سایبری کومله، تصاویری از این فرد منتشر می شود و در آن، سرکوت را قهرمان کومله می نامند!

بدون هیچ توضیح اضافی دیگر، قضاوت کامل را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا