دورهمی ناهید بهمنی با تجزیه طلبان، کمونیست ها و فمینیست های همجنس باز+ عکس

آکام نیوز: پس از اتحاد عجیب عبدالله مهتدی با هنرپیشه های سینما و فوتبالست ها و پس مانده های رضاپهلوی، ناهید بهمنی هم با تعدادی از زنان بدنام و بدسابقه متحد شد.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای اخیر شادی صدر تصویری معنادار از خود در کنار ناهید بهمنی(همسر عبدالله مهتدی و عضو رهبری کومله)، میناخانی(چپ گرا و متهم به تجاوز جنسی) و دو زن تکال دیگر منتشر شد.

شادی صدر، از همجنس بازان، فیمینیست ها و تجزیه طلبان حمایت می نماید و بارها به مقدسات دینی هتاکی کرده است.

ناهید بهمنی در کنار چهره ای ایستاده که بارها با اظهارات سخیف خود و با طرح مباحث مختلف و هنجار شکنانه در راستای بر هم زدن فضای عمومی تلاش نموده و باعث جریحه دار شدن احساسات دینی مردم شده است.

صدر، علاوه بر حمایت از همجنس بازان ( وی در تهیه کتاب «جنسیت ایکس» که پیرامون تجربه زیست همجنسگرایان و ترنسجندرها در ایران تهیه شده است، همکاری تأثیرگذاری داشته است) و به رسمیت شناختن حقوق آنان، علیه تمامیت ارضی کشورمان نیز کوشیده است.

وی در شهریور ۱۳۹۱ در مقاله‌ای اقوام ایرانی را «ملت» نامید و بر حق ملل در تعیین سرنوشت خویش تأکید کرد. او به دفاع از حقوق اقلیت‌های قومی، مذهبی و جنسی پرداخته است.

دو زن تکال دیگر در این تصویر، از ایزدی های عراقی و حامی تجزیه کردستان ایران هستند.

مینا خانی هم متهم به تجاوز جنسی به ترنسکشوال ها است، حال هم پیمانی ناهید بهمنی با چنین افرادی، بار دیگر نشان داد که عبدالله مهتدی و خانواده اش، صرفا و صرفا به دنبال خودنمایی و آویزان شدن به این و آن به هر قیمتی برای کسب مشروعیت نداشته خود هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا