تشویق عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله به اغتشاش در کف خیابان!

آکام نیوز: گروهک تروریستی کومله که با اعزام ۴ تروریست به اصفهان قصد عملیات انفجاری داشت و در این اقدام ناکام ماند برای جبران این شکست، در اغتشاشات کردستان به هر جنایتی دست زد.

به گزارش آکام نیوز، با فروکش کردن اغتشاشات نیز عبدالله مهتدی مترصد هر فرصتی است تا اغتشاشگران هوادار کومله را به اغتشاشات جدید فرا بخواند!

همزمان با اعدام سه تروریست خانه اصفهان، عبدالله مهتدی ضمن محکومیت اعدام این تروریست ها با این جمله که فرزندان مان را در خیابان تنها نگذاریم! خواستار حضور دوباره اغتشاشگران در کف خیابان شد.

سرکرده کومله در پیام خود نوشت؛

آیا وقت آن فرا نرسیده که تدبیری برای پشتیبانی فراگیر،موثر و هماهنگ از مبارزات قهرمانانه دختران و پسران مان در ایران بیندیشیم؟ آیا وقت آن نرسیده که با ایجاد ستاد هماهنگی و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران(شما بخوانید اغتشاشگران) مرکب از چهره های خوشنام! صدای آنها شویم؟ دیگر منتظر چه چیزی هستیم؟ آستین ها را بالا بزنیم!

شایان ذکر است جمهوری اسلامی ایران به اقلیم کردستان هشدار داده است در صورت هر اقدام تحریک آمیزی از سوی گروهک ها، جمهوری اسلامی ایران با موشک های دوربرد اردوگاه های ضد انقلاب را هدف قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا