افشاگری تکاندهنده آکام نیوز از تنبیه وحشیانه پیشمرگ گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان/ یک پیشمرگ به ظن جاسوسی برای جمهوری اسلامی و فراری دادن ۲ پیشمرگ، به توپ جنگی ۵۷ بسته شد!

آکام نیوز/اختصاصی: طبق اطلاعات رسیده گروهک جنایتکار و ضد بشری حزب آزادی کردستان (پاک)، یکی از نیروهای پیشمرگ خود را که مظنون به جاسوسی برای جمهوری اسلامی بوده به توپ بسته است!

به گزارش آکام نیوز، گروهک جنایتکار پاک “بیریکو” پیشمرگ کرمانشاهی خود را که به جرم جاسوسی برای جمهوری اسلامی دستگیر کرده اند، با هدف تنبیه و شکنجه های جسمی و روانی به توپ جنگی ۵۷ بستند.

گفته می شود در پی فرار دو پیشمرگ ایلامی این گروهک به نام های شروان و کیلان، بیریکو به جرم فراری دادن این دو از سوی گروهک حزب آزادی کردستان جاسوس شناخته شد!

نامبرده به دلیل ضربات متعددی که در حین شکنجه های وحشیانه، به سرش وارد شده پس از ۲۰ روز شروع به هذیان گویی کرده و حالات دیوانگی به وی دست داده است.

در حال حاضر نیز پس از اتمام شکنجه های یک ماهه، وی به هیز زاگرس منتقل شده است.

شایان ذکر است تمام این شکنجه ها و رفتارهای قرون وسطایی با پیشمرگان و اسیر کردن فریب خوردگان زیر سایه حکومت اقلیم انجام می شود و به دلیل آنکه این گروهک، زیر نظر حکومت اقلیم و پارتی است هیچ برخوردی با حسین یزدان پناه و دیگر شکنجه گران و جنایتکاران نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا