حمله تند پیمان حیدری فعال سیاسی به شخصیت محمد مایی: کاک شوان(محمد مایی) یک لات،لمپن و چاقوکش بود/پدر شوان به دختر خودش تجاوز کرد/ شوان پدرش را به قتل رساند/ کومله نسل کشی کرد+ فیلم

آکام نیوز: پیمان حیدری از فعالان سیاسی ، به فیلم غریب واکنش نشان داد و چهره واقعی محمد مایی(کاک شوان کومله) را به افکار عمومی معرفی کرد.

به گزارش آکام نیوز، پیمان حیدری ضمن تایید شخصیت خلافکار و قاتل شوان(فرمانده قدیمی گروهک تروریستی کومله) اعلام کرد او یک قاتل، خلافکار و لات و چاقوکش بود، شوان کسی بود که پدر خودش را هم کشت.

این فعال سیاسی در ادامه اظهار داشت؛

من به شما می گویم محمد مایی کیست و کومله به مردم در مورد شوان چه دروغ هایی گفته است.

شوان در یک خانواده لمپن زندگی می کرد، یک پدر بی شرف داشت که به خواهر محمد مایی که دختر خودش بود تجاوز کرد. محمد مایی چاقوکش و لات، پدر خودش را به قتل رساند.

شوان، در زندان توسط فواد مصطفی سلطانی غسل تعمید کمونیست داده شد و لمپن پرولتاریای آقای کاک محمد مایی، با اعجاز کمونیزم تبدیل به یک کمونیست انقلابی می شود و بنا بر ادعای کومله او در یک جنگ در اطراف سنندج، با راکت، هلی کوپتر را می زند.!!

پرونده دادگستری محمد مایی در سنندج وجود دارد که پدرش خودش را به قتل رسانده است.

شوان یک آدم بی خانواده بود که پدری بی شرف هم داشت، جمهوری اسلامی نیازی نداشت تا از شوان چهره منفی درست کند، او خودش منفی بود.

در فیلم غریب، کاک شوان آدم دیگری معرفی می شود و هیچکدام از بی شرف هایی که ادعا می کنند رفیق شوان بودند یا سران کومله نیامدند بگویند ما بعنوان کومله نسل کشی نکردیم و کشتار به راه نینداختیم.!

یک نفر از کومله نیامد بگوید جمهوری اسلامی دروغ می گوید و ما قتل و عام نکردیم!

مگر مدعی نیستید که با یک فرمان ما همه کردستان تعطیل می شود؟!!

خوب فرمان می دادید، ۲ هزار نفر از محله عباس آباد سنندج که کاک شوان اهل آنجا بود می آمدند و استهشادیه جمع می کردند و می گفتند این فیلم واقعیت ندارد!

شوان کومله یک لمپن پرولتاریای تعمید داده شده بود همین.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا