آخرین اخبار از درگیری و کشته های اشنویه

آکام نیوز:همانطور که در اخبار پیشین به آگاهی خوانندگان محترم رسید،در درگیری شامگاه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ حزب منحله دمکرات کردستان ایران،در اشنویه با هنگ مرزی ایران، ۴ نفر از اعضای این گروهک تروریستی کشته و سه نفر زخمی شدند. اما از آن جایی که این افراد جزء پیشمرگان رده پایین بوده و هیچ کس و کار معتبری در رده های رهبری گروه نداشتند.

طبق آخرین اخبار کسب شده،به دستور مستقیم کاوه بهرامی کشته ها در ارتفاعات هلگورد و در شاخ به خاک سپرده می شوند و در صورتی که کسی از این ماجرا مطلبی منتشر یا بازگو کند مورد برخورد شدید کمیته امنیت قرار خواهد گرفت.

اما زخمی ها به بیمارستان اربیل منتقل شده و به خانواده های آنها نیز برای ملاقات اطلاع رسانی شد. گفتنی است اختلاف میان خانواده ها و دفتر سیاسی برای کتمان کشته شده ها بالا گرفته و قرار شده خانواده کشته شده ها به حکومت اقلیم کردستان شکایت کنند.

گفتنی است به دلیل حضور هجری در آمریکا دو دستگی در خصوص انتشار و یا عدم انتشار جزئیات ماجرا میان اعضای دفتر سیاسی وجود داشت و اکنون با بازگشت هجری منتظر اعلام نظر وی هستند که بعید بنظر می رسد آن قدرها مرد باشد که مسئولیت قربانیان خودش را بپذیرد.

اخبار تکمیلی به محض وصول اطلاع رسانی خواهد شد.

(منتظر عکس و تصاویر احتمالی خاکسپاری باشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا