آکام نیوز گزارش می دهد؛ جبهه متحد کرد، دوست یا دشمن؟!

آکام نیوز: متاسفانه پس از فوت بهاء الدین ادب سمت و سوی برخی اعضای جبهه متحد کرد متمایل به گروهکهای کردی شده است.

به گزارش آکام نیوز، جبهه متحد کرد حزبی سیاسی است که هدف خود را پیشبرد برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی در کشور و از جمله مناطق کردنشین، تأمین رفاه مردم و جلوگیری از تبعیض قرار داده است.

جبهه متحد کرد، دوست یا دشمن؟!

این جبهه در اوایل سال ۱۳۸۴ با همکاری جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی کرد، تاسیس شد.

بنیانگذاران جبهه متحد کرد، محورهای اصلی فعالیت این گروه را دمکراسی خواهی، عدالت اجتماعی و توسعه متوازن در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و بر حق شهروندان در انتخابات تأکید ورزیده‌اند.

این جبهه شورای رهبری ۲۵ نفره‌ای از ۵ استان (تهران، کردستان- کرمانشاه- ایلام- آذربایجان غربی) دارد که در تهران  مدیریت می‌گردد.

شورای رهبری جبهه متحد کرد در تهران شخصیت‌ها و فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی سرشناسی همچون مرحوم بهاء الدین ادب، صالح نیکبخت، دکتر بایزید مردوخی، مهندس شاه ویسی، مهندس باقر ضیایی، دکتر جلال جلالی زاده، خانم پروین کریمی، دکتر شمس برهان، مهندس سهرابی، دکتر قادری، دکتر نقی پور، دکتر رحیم فرهمند و بسیاری دیگر از شخصیت‌های کرد در مناطق کردنشین و تهران را  شامل می‌گردد.

اما آیا فعالیت های این جبهه واقعا در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بوده است؟!

متاسفانه پس از فوت بهاء الدین ادب که مدتی نیز نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی بود سمت و سوی برخی اعضای این جبهه نیز متمایل به گروهکهای کردی شده است.

مصاحبه برخی اعضای این جبهه با رسانه های حزب دمکرات خود گواه محکمی بر این مدعاست.

محسن رضوی اهل بوکان که از اعضای جبهه متحد کرد است پست هایی بر خلاف منافع ملی منتشر می کند.

متاسفانه در بعضی مواقع شاهد هستیم جبهه متحد کرد با گروهکهای کردی منافع مشترکی دارند.

همانطوریکه در تصویر می بینید عضو رسمی جبهه متحد کرد آشکارا به قاضی محمد و برنامه های گروهک دمکرات ادای احترام می کند، جبهه ای که مدعی بوده در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

انتشار چنین پست های تحریک آمیزی بارها از سوی بعضی اعضای این جبهه اتفاق افتاده و متاسفانه همین فعالیت ها می تواند باعث تحریک افراد خاصی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا