از جنگ برادر کشی تا درگیری اعضا و هواداران کومله و دمکرات در سوشیال مدیا

آکام نیوز:مراسم چهل و یکمین سال تاسیس گروهک خودخوانده کومله، توسط سه شاخه این گروهک، در حال برگزاری است.

به گزارش آکام نیوز، مراسم روز کومله کمونیستی( شاخه ابراهیم علیزاده) در کانادا کم حاشیه نبود.

در این مراسم، این بار به جای کژال محمدی نمایندە حزب منحله دمکرات کردستان ایران، در شمال کانادا کە زمانی محبوب مصطفی هجری بود ولی بە خاطر چندین اعتراض سادە نسبت بە عملکرد حزب دمکرات، او را از خود راندند، پیام تبریک این گروهک تروریستی، توسط همسر محمد صاحبی، مسئول امنیت حزب دمکرات خوانده شد.

محمد صاحبی اهل روستای صاحب سقز است، کە با این زن بیوه، آشنا شد.

این زن(ملول خانم) کە از موقعیت خوبی از جملە خانە و اقامت در کانادا برخوردار بود، توسط محمد صاحبی، فریب داده شد و در نهایت با فریب، محمد صاحبی با او به امید دریافت اقامت کانادا، ازدواج کرد.

این ازدواج مصلحتی یک نوع سرمایه گذاری برای آینده مسئول امنیت حزب دمکرات محسوب می شود، کە اگر روزی مثل تمام افرادی کە روزی محبوب و کاسە لیس مصطفی هجری بودند ‌و از حزب بیرون انداختە شدند، او لااقل به واسطه همسرش، بتواند به کانادا رفته و اقامت بگیرد.

ولی نکتە قابل تامل این است کە این صفا و صمیمیت فرمالیته که بین حزب دمکرات و کوملە دیده می شود، فقط برای چند ساعت و برای گرفتن چند عکس یادگاری در مناسبت های گروهکها است.

اگر بە گذشتە این دو گروهک، نگاهی انداخته شود، بە این نتیجە خواهید رسید کە چگونه، این دو گروه، بر سر مالکیت کردستان کە هرگز بە آن نرسیدە و نخواهند رسید همدیگر را تارومار کرده و صدها پیشمرگ دو طرف را قتل عام کردند.

(وێنە، خوێندەوێی دقی پیرۆز بایی بیست و شەشی ریبه ندان ساڵڕۆژی ۴۱ ساڵ کوشت و کوشتاری کۆمەڵە لە لایان مەلوول هاوسەری موحممەد ساحیبی بەرپرسی دەستگای ئەمنییەتی گروهەکی مونحەلەی دیموکڕات لە وڵاتی کە نادا)

( در تصویر، ملول همسر محمد صاحبی مسئول امنیت حزب منحله دمکرات کردستان ایران در کانادا را ملاحظه می کنید که در حال خواندن پیام تبریک این گروهک در مراسم کومله کمونیستی است، مراسم ۴۱ سال کشت و کشتار کومله و دمکرات!)

{ئیمە خەڵکی کوردستان هەرگیز شەڕی برا کوژی ئەم دوو حیزبە لە بیر ناکەین}

{ ما مردم کردستان، هرگز جنگ برادرکشی این دو گروهک را فراموش نخواهیم کرد}.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا