بازگشت مرد جنجالی کومله به شمال عراق

آکام نیوز: بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش با برگشت خود به شمال عراق لرزه بر اندام شاخه های مختلف کومله بخصوص کومله مهتدی انداخته است.

به گزارش آکام نیوز، بهرام رضایی مدتها از صحنه سیاست دور مانده بود و دلیل آن هم ضربه ای بود که از کومله ها خورده است.

بهرام رضایی پس از انشعاب کومله ایلخانی زاده از کومله مهتدی به کومله زحمتکشان کردستان ملحق شد.

سالها حضور او در راس کومله زحمتکشان بعنوان فرمانده نظامی کومله، باعث اعزام تیم های مسلح به داخل کشور بود که یکی پس از دیگری این تیم ها به کمین نیروهای جمهوری اسلامی کشور افتاده و متلاشی شدند.

تا اینکه عبدالله مهتدی که به فردی همچون بهرام رضایی برای ضربه زدن به کومله زحمتکشان کردستان و انحلال کومله ایلخانی زاده نیاز داشت مذاکراتی پنهانی با بهرام رضایی در یکی از رستوران های اروپا انجام داد که ماحصل آن این شد که سال بعد بهرام رضایی بهمراه جمعی از پیشمرگان وفادارش در یک کودتای نصف و نیمه از کومله ایلخانی زاده به کومله مهتدی ملحق شد.

رسانه های نزدیک به کومله مهتدی ماهها در بوق و کرنا کردند و جدایی بهرام رضایی از عمر ایلخانی زاده را به معنای انشعاب توصیف کرده و انحلال این کومله را پیش بینی کردند اما خوشی ها زیاد دوام نیاورد چرا که در آستانه برگزاری کنگره، عبدالله مهتدی نه تنها به وعده های خود مبنی بر دادن پست کمیته رهبری به بهرام رضایی عمل نکرد و به او دروغ گفت بلکه تمام پیشمرگانی را که همراه بهرام رضایی به کومله مهتدی ملحق شده بودند را بعنوان یک پیشمرگ جدید سازماندهی کرده و آنها را به کار نگهبانی گماشت.

این اقدام و بی حرمتی از سوی بهرام رضایی بی جواب نماند تا اینکه بهرام شبانه بهمراه پیشمرگان وفادارش از اردوگاه کومله مهتدی هم رفتند و راهی کرکوک شدند.

اقلیم کردستان عراق اردوگاهی را در حومه کرکوک به گروه بهرام رضایی اهدا کرد و او حزب جدیدی تاسیس کرد اما این سروصداها ماه بعد خوابید و دیگر خبری از بهرام و یارانش نبود تا امروز!

که خبر رسید بهرام رضایی به شمال عراق برگشته است، این خبر به سرعت در اردوگاههای کومله ها پخش شد، فعلا باید منتظر ماند و دید برنامه بهرام رضایی چیست و چرا به شمال عراق بازگشته است!

خبرهای تکمیلی در همین ارتباط متعاقبا منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا