ترور،وسیله ای برای حذف مخالفان؟!

“هژار”
آکام نیوز:تسویه حساب سیاسی “یا همان ترور اشخاص”با پیشمرگان و کادرهای حزبی،یک دهن کجی آشکار به قبول نکردن صدای مخالف در گروهکهای کردی در کردستان ایران است.

"هژار"
آکام نیوز:تسویه حساب سیاسی "یا همان ترور اشخاص"با پیشمرگان و کادرهای حزبی،یک دهن کجی آشکار به قبول نکردن صدای مخالف در گروهکهای کردی در کردستان ایران است.

پدیده ای که در بین این گروهکهای تروریست کردی،تاریخ چندین ساله دارد و متاسفانه تا به امروز نیز بکار برده شده است و قربانی گرفته است .

ترور اشخاص و مخالفین سیاسی که در طی سالهای اخیر در بین گروهکهای به اصطلاح سیاسی به حذف مخالفین،تغییر نام داده است،این روزها و به خصوص در هفته گذشته بسیار بر سر زبان ها افتاده است …

بار دیگر گروهکهای سیاسی به مظلوم نمایی افتادند و اطلاعیه پشت اطلاعیه دادند و مردم کردستان را بار دیگر برای کمک و حمایت و محکومیت پدیده ترور در سطح جامعه فراخواندند و در روز روشن و در پیش چشم همگان شروع به ریختن اشک تمساح کردند!

ترور شاید پدیده ای شناخته شده برای همگان باشد و همگان تعریف مشخص از چنین پدیده شومی را دارند و همه و همه آن را یک جنایت می شمارند .

ترور را گاها حکومت های توتالیتر و دیکتاتور برای حذف مخالفان خود بکار می گیرند و تا به امروز نیز این پدیده کاملا با دستگاه سرکوب چنین دولت هایی که هیچ باوری به دمکراسی و آزاد اندیشی ندارند،تداعی شده است .

تا اینجا معلوم است که دولت ها چگونه از ترور و برای چه اهدافی از آن استفاده می کنند ولی تا به امروز هیج کس از خود نپرسیده است که آیا پدیده ترور در گروهکهای به اصطلاح سیاسی هم پیروی و بکار گرفته می شود؟!

بدون شک پاسخ به این سوال صدرصد بله است و ما در دوره های مختلف شاهد ترور مخالفان بودیم و این پدیده هیچ مرز و محدوده ای نمی شناسد و در همه جا و در همه مکانها که انسانها در آن زندگی می کنند از پدیده شوم به شیوه های مختلف استفاده کرده و بکار برده است .

گروهکهای به اصطلاح سیاسی همیشه شعارشان این است که در بین ما انسانها آزاد هستند و در بین ما انسانها می توانند انتقاد کنند و دمکراسی با تمام معنا در بین ما رعایت می شود که صد البته این ادعا یک ادعای کاملا کذب است .

ترور شخصیتی و حذف سیاسی و سرانجام کشتن از جمله حرکاتی است که ما در بین سال های گذشته به کرات در بین گروهکهای به اصطلاح سیاسی از چپ گرفته تا راستی ترین شان،شاهدش بودیم …

کم نبودند آن دسته از پیشمرگانی که مستقیم و غیر مستقیم از طرف مسئولین عالی رتبه خود کنار گذاشته شدند و مخفیانه و یا خود به آشکار سرشان از تنه جدا شده است .

و اما چرا ترور؟!

گرچه همیشه کشتن انسانها جای تاسف بوده است،اما بعضا پیش آمده است که خیلی ها از کشتن ها و حذف دیگران که مایه سردرد همیشگی شان بوده اند،چنان برایشان مایه تاسف نبوده است.

بارها پیش آمده است که سران این جریان ها گفته اند که ما با تعدادی از پیشمرگان خود مشکل داریم و نمی دانیم با آنها جکار کنیم.

این پیشمرگانی که به قول آنها مایه سردردشان می شوند،در بعضی موارد به دردشان می خورند و می توانند خوراک تبلیغات خوبی برایشان باشند.

برای مثال می توان به این نمونه اشاره کرد که خود رهبران این گروهکها بارها گفته اند که انقلاب قربانی می خواهد ما هم که متاسفانه امروز کاری از دستمان بر نمی آید،برای اینکه بیشتر از این ها در حاشیه نباشیم خوب هم احتیاج به قربانی داریم و هم مجبوریم به مخاطبین خود ثابت کنیم که ما کماکان برای دولت های مرکزی مایه سردرد و مشکل هستیم ..

گروهکهای کردی که هم اکنون در اوج غفلت و خواری به سر می برنند و کاملا از اجتماع بریده اند و مردم به آنها اعتماد ندارند،باید کاری بکنند تا بلکه بتوانند اعتماد از دست رفته را دوباره برای خود باز گردانند .

پس اینجاست که ترور و حذف اشخاص مثبت عمل می کند و می تواند فضا را کاملا مثبت برایشان تغییر دهد و آنها را برای دوره هایی بر سر زبان ها بیاورد .

افراد کشته شده در چند روز گذشته زیاد هم مطرح در دنیای سیاست نبوده اند و تنها مهره های سوخته در درون تشکیلات های خود بوده اند.

پس راحت می توان تشخیص داد که این افراد قربانی اختلافات داخلی هستند و ربطی به خارج از سیم خاردارهای خود ندارند .

گرچه حدف آنها در هر شرایطی تاسف بار و محکوم است و انسانها حق زندگی کردن را دارند،اما متاسفانه این افراد قربانی سیاستی شده اند که سالهاست اپوزیسیون در حاشیه،از چنین طرح هایی برای مخالفین خود استفاده می کند .

خودکشی،ترور شخصیتی،فراری دادن انسانها و در نهایت کشتن شان،پدیده تازه ای در میان این گروهکهای کمپ نشین نیست،هم در کومله و هم در حزب منحله دمکرات کردستان ایران بارها شاهد این نوع حرکات بوده ایم و هر بار آنها احساس کردند که احتیاج به تبلیغ و حمایت خارجی دارند از این نوع طرح ها استفاده کرده و این گونه فرزندان مردم را قربانی ترفندهای خود کرده اند و زیر نام ترور و نشان دادن انگشت اتهام به سوی دیگران برای دوره ای پول های کلانی را به جیب مبارک خود زده اند .

امروز مردم کردستان بسیار آگاه تراز این هستند که بتوانند به این قاتلان اعتماد کنند،مردم نباید بگذارند،فرزندانشان قربانی یک مشت انسان بیمار روانی شوند .

{مطلب رسیده از هژار}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا