جزئیاتی جدید از حمله سپاه به مقرات حزب منحله دمکرات در اردوگاه کردستان عراق

آکام نیوز:طی شش ماه نخست سالجاری بیش از ۵۰ مورد تعرض منجر به درگیری شده که هر بار تلفات قابل توجهی به تیم های عملیاتی تروریست‌ها وارد شده است.

به گزارش آکام نیوز، سردار پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: طی شش ماه نخست سال جاری بیش از ۵۰ مورد تعرض منجر به درگیری در مناطق مرزی و شمال غرب و جنوب شرق کشور روی داده که هر بار تلفات قابل توجهی به تیم های عملیاتی تروریست‌ها وارد شده است.

جزئیاتی از انهدام تیم‌های تروریستی در غرب کشور تنها طی دو سه ساله اخیر، چندین تیم عملیاتی گروهک های تروریستی و تکفیری از جمله تیم ۱۱ نفره دموکرات در قره سقل اشنویه، تیم ۱۲ نفره دموکرات در سروآباد، تیم تروریستی تکفیری ۲۱ نفره داعش در ازگله کرمانشاه، تیم ۱۲ نفره پژاک در منطقه شاهوی کرمانشاه، تیم های تروریستی پژاک در چالدران، سوریک ماکو و شروینه جوانرود با هوشیاری و اقدامات قاطع رزمندگان نیروی زمینی سپاه بطور کامل منهدم شده و طی آن ده ها نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده اند.

بیش از صد نفر در حمله به مقر حزب منحله دمکرات کردستان ایران به هلاکت رسیدند همچنین، اقدام برق آسا و غافلگیرانه سال گذشته ما علیه محل برگزاری جلسه سالانه حزب منحله دمکرات در کوی سنجق اقلیم شمال عراق که طی آن بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولین، اعضای اصلی شورای مرکزی و عناصر حزب به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند نیز نمونه‌ای گویا از اشراف اطلاعاتی و توانمندی های رزمندگان نیروی زمینی سپاه در کنترل و مقابله با گروهک های ضدانقلاب تروریستی است و در سال جاری هم بعد از حادثه ترور شهید حاصل احمدی، اغلب مقرها و پایگاه های گروهک های ضدانقلاب در آن سوی مرز در شمال غرب توسط یگان های نزسا مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

سفارتخانه کشورهای فرامنطقه‌ای در اقلیم کردستان عراق پشتیبان تروریست‌ها هستند. کشورهای معاند فرامنطقه‌ای در اقلیم شمال عراق که در پوشش سفارتخانه و کنسولگری، دائماً در حال تحریک و پشتیبانی اطلاعاتی، مالی و تسلیحاتی از عناصر فریب خورده گروهک‌های تروریستی و فشار بر آنها برای انجام اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه علیه نظام و شهروندان جمهوری اسلامی ایران هستند.

پنجاه مورد درگیری با گروهک‌های تروریستی در شش ماه نخست امسال آرامشی که هم‌اکنون در جای جای کشور و به ویژه در مرزها حاکم است، به این معنا نیست که دشمن و گروهک‌های تروریستی دست از اقدامات ضد امنیتی و تعرض به مرزهای ما کشیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا