حمله تند امام جمعه سنندج به کومله و دمکرات+ مردم کردستان هرگز شکنجه‌های گروهک‌های ضدانقلاب را فراموش نمی‌کنند

آکام نیوز: امام جمعه سنندج ضمن اذعان به کشتار مردم کردستان توسط کومله و دمکرات، گفت: دشمنان با اجیرکردن گروهک‌های ضدانقلاب تعداد زیادی از مردم انقلابی این استان را به بدترین شکل ممکن شکنجه داده و به شهادت رساندند.

به گزارش آکام نیوز، ماموستا فایق رستمی که از محبوبیت زیادی در بین مردم استان کردستان برخوردار است و صحبتهای ایشان برای مردم کردستان، بسیار مهم است، ظهر امروز یکشنبه ۸ دی ماه ۱۳۹۸، در دیدار با مدیر و جمعی از مدیران و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج، ضمن اعلام اینکه ضد انقلاب از روز پیروزی انقلاب به دنبال نفاق و تفرقه افکنی در بین اقوام ایرانی و کرد ایرانی بوده، اظهار کرد: دشمنان از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون همواره دنبال ایجاد تفرقه و شکاف بین اقوام مختلف در ایران اسلامی بوده است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: دشمنان در آغازین سال‌های انقلاب از هر توطئه و دسیسه‌ای برای جداکردن مردم کردستان از نظام استفاده کردند اما با وجود تمام هجمه‌هایی که به این مردم وارد کردند به اهداف شوم و تفرقه افکنانه‌ای که در سر می‌پروراندند دست نیافتند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تاکید بر پایبندی کامل مردم کردستان به نظام جمهوری اسلامی ایران و نفرت کردها از گروهکهای وطن فروش و مزدور مستقر در شمال عراق، اضافه کرد: مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند که وفادار به نظام و ولایت هستند و در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از تمام داشته‌های خود می‌گذارند.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به توطئه‌های تجزیه‌طلبانه دشمنان انقلاب و خصوصا کومله و دمکرات، در اوایل پیروزی این نظام الهی در استان‌های مرزنشین، گفت: دشمنان با اجیر کردن گروهک‌های ضدانقلاب تعداد زیادی از مردم انقلابی این استان را به بدترین شکل ممکن شکنجه و به شهادت رساندند که این موارد از حافظه تاریخی مردم کردستان فراموش نمی‌شود.

وی افزود: مردم این استان در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب در دو جبهه با دشمنان داخلی و خارجی نظام مقابله و هرگز فریب توطئه‌های آنان را نخوردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان انقلاب، دشمن همه ملت ایران هستند و کرد، فارس، ترک و عرب برای آنها تفاوتی ندارد، گفت: بلکه تلاش می‌کند دوستداران نظام ریزش کنند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: دشمن هیچگاه خواهان سعادت مردم کرد نبوده و مردم این خطه به درستی این موضوع را درک کرده و به واسطه همین شناخت، بصیرت و آگاهی هرگز در دام توطئه افکنی‌های دشمنان نیفتاده‌اند.

وی تصریح کرد: در طول چهل سال انقلاب مردم ایران به ویژه مرزداران در این کشور اسلامی همه مشکلات و هجمه‌ها را از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی و غیره تحمل کرده و هرگز از مواضع ارزشی و انقلاب خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

امام جمعه سنندج، ضمن اشاره به شکنجه های وحشیانه مردم کردستان از بدو انقلاب تا کنون توسط اشرار کومله و دمکرات، خاطرنشان کرد: زمانی را به یاد دارم که با وجود آزار و اذیت‌هایی که توسط گروهک‌های ضد انقلاب به مردم این خطه روا داشته می‌شد مردم محکم پای انقلاب ایستادند و جوانان زیادی را در این راه تقدیم انقلاب و ارزش‌های آن کردند.

ماموستا رستمی صبر را از دیگر مولفه‌های اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی دانست و گفت: اگر صبر و شیکبایی نبود ملت ما در برابر هجمه‌های گسترده دشمنان که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون هر روز گسترده تر و در قالب‌های مختلف علیه ما پیاده شده به پیروزی نمی‌رسید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امنیت امروز ایران به عنوان بزرگترین سرمایه این ملت به راحتی به دست نیامده و ثمره خون هزاران شهید شیعه و سنی است که پای درخت نظام ریخته شده است.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: قطره قطره خون شهدا برای تک تک ما پیام دلبستگی به نظام، ایثار، گذشت، ولایت‌مداری و غیره دارد که باید به درستی این پیام را درک و در مسیر اهداف شهیدان حرکت کنند.

وی تصریح کرد: علما و روحانیون باید مانند پل ارتباط بین مردم و مسئولان باشند و اجازه ندهند مردم به واسطه برخی مشکلات و کمبودها از نظام دلسرد شوند.

امام جمعه سنندج، با بیان اینکه مشکلات در کشور کم نیست اما این مشکلات نباید موجب یاس و ناامیدی جامعه شود، گفت: زمینه رفع مشکلات باید با درایت، اتحاد و همبستگی و حرکت جهادی فراهم شود.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از توان نخبگان و رونق تولید و اشتغال راه نجات امروز کشور از مشکلات است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی مرکز و پرچم دار صلح دوستی در جهان است، گفت: وحدت اسلامی راه نجات جهان اسلام از توطئه‌های دشمنان است و ایران در مسیر وحدت‌آفرینی در جهان اسلام نقش تعیین کننده‌ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا