موج جدیدی از ترورها توسط عقاب های زاگرس پناهندگان سیاسی اقلیم؟!

آکام نیوز: ماه گذشته صفین دزه ای سخنگوی حکومت اقلیم کردستان عراق در پاسخ به سخنان فرماندهان سپاه در خصوص فعالیتهای کومله و دمکرات، اعلام کرد که این گروهها، در اقلیم کردستان عراق پناهنده سیاسی هستند و تحت حمایت کامل کمسیاریای عالی پناهندگان سیاسی قرار دارند و ما هیچوقت آنها را تحویل جمهوری اسلامی ایران نمی دهیم و آنها پناهنده سیاسی هستند!

به گزارش آکام نیوز، فارغ از این ادعای مضحک سخنگوی رسمی حکومت اقلیم کردستان عراق این سوال طرح می شود که آیا پناهندگان سیاسی در جهان، اونیفرم نظامی به تن می کنند؟

سلاح و مهمات دارند؟!

از تجهیزات کامل نظامی استفاده می کنند؟!

تیم های ترور وارد کشور می کنند آنهم با نیروهای سرتاپا مسلح؟!

اما گذشته از این مبحث که فرصت و مجال زیادی برای پرداختن می خواهد، نباید فراموش کرد که همین گروههای مورد حمایت اقلیم کردستان عراق از کومله گرفته تا حزب دمکرات هر ماه تعدادی از شهروندان کشورمان را به رگبار بسته و جلوی چشم خانواده هایشان ترور می کنند.

همین شب گذشته بود که گروه موسوم به عقاب های زاگرس وابسته به حزب دمکرات کردستان عراق رسما و آشکارا اعلام کرد که به نیروهای نظامی ایران و شهروندان بومی در بانه حمله کرده و تعدادی از این افراد را کشته است!

فارغ از صحت و سقم این ادعا، از آقای صفین دزه ای باید پرسید این همان پناهندگان سیاسی مورد ادعای شما هستند؟!

هه لوکانی زاگروس یا همان گروه ترور داخل کشور دمکرات موسوم به عقابهای زاگرس چگونه با جرات و شهامت در سایت باس نیوز شما اعلام می کنند؛ که شب گذشته فلان ساعت در یک حرکت مسلحانه توانسته اند به نیروهای انتظامی در بانه حمله کنند و تعدادی را به قتل برسانند و سایت شما با افتخار این ادعا را تیتر اول رسانه خود قرار می دهد!

این گروهک دلیل اقدام خود را دفاع ازکولبران اعلام کرده است!

اما باید دید چرا دمکرات مدعی می شود به این شیوه از کولبران  دفاع می کند!

بر اساس گزارش های رسیده از داخل اردوگاه دمکرات،  این گروه به چند دلیل مدعی دفاع از کولبران است؛
در ابتدا باید گفت که کولبر از نظر دمکرات کولبران عادی که می شناسیم نیستند، آنها در واقع یک سری کولبرنما در پوشش کولبر هستند همان قاچاقچی!

اما پشت پرده این ماجرا چیست؟

تیم های دمکرات قاطی کولبرنماها شده و خود را کولبر جا زده و وارد کشور می شوند.

تیم های دمکرات در ازای دادن مبالغی که به کولبرنماها و قاچاقچیان مرزی سلاح و مهمات تیم های خود را وارد کشور کرده و تحویل تیم ها می دهند.

از طرفی دیگر تیم های دمکرات از کولبرنماهایی که مشروبات الکلی حمل می کنند، مشروب مورد نیاز خود را به عنوان حق گمرک مرزی می گیرند.

همچنین در زمان حضور تیم های دمکرات مایحتاج اولیه آنها از قبیل چایی، سیگار و دیگر مایحتاج پیشمرگان بعنوان گمرک از کولبران گرفته می شود.

در بخش های بعدی این گزارش نحوه همکاری نیروهای مرزی منتسب به حزب دمکرات کردستان عراق با این تیم ها برای ورود به کشور منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا