همه واقعیت‌ها درباره یک خانواده داعشی وطنی؛ خانواده حسین پناهی ها در یک نگاه

آکام نیوز: در گزارش زیر به واقعیت ماجرای یک خانواده و اقداماتی که در شاخه های نظامی گروهک کومله انجام داده اند پرداخته می شود، خانواده حسین پناهی که در بین آنها از عضو یک گروهک تروریستی وجود دارد تا اعدام به جرم محاربه و عضویت در یک گروه تروریستی و قتل تکاندهنده دختربچه ۱۳ ساله گرفته تا قتل تکاندهنده همسر در مقابل دیدگاه مردم سنندج!

به گزارش آکام نیوز، در سالجاری، همزمان با نزدیک شدن اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی یکی از اعضای گروهک کومله، رسانه های ضد انقلاب به تکاپو افتادند تا یک عضو گروهی تروریستی را یک فعال مدنی معرفی کنند و مانع اعدام او شوند.

مخالفان جمهوری اسلامی و عناصر ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ تلاش کردند، تا با هدایت برادر قاتل او امجد حسین پناهی که سالها پیش پس از ترور یک دختربچه ۱۳ ساله به عراق فرار کرده و به کومله ملحق شده بود، را صرفا یک فعال مدنی و سیاسی معرفی کنند.

اما ماجرای از کجا شروع شد؟

تیرماه سال گذشته ۱۳۹۶، یک تیم تروریستی که از مرزهای غربی قصد ورود به کشور و ایجاد نا امنی را داشت با نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی کردستان درگیر شده و موفق به اجرای ماموریت خود نمی‌شوند، در جریان این درگیری که موجب به هلاکت رسیدن سه نفر از اعضای این تیم تروریستی شد، فردی به نام رامین حسین پناهی به همراه مقادیری سلاح و مهمات دستگیر می‌شود که پس از برگزاری جلسات دادگاه به اتهام محاربه و بغی به اعدام محکوم می‌شود.

Image result for ‫رامین حسین پناهی امجد حسین پناهی سمیرا حسین پناهی‬‎

پس از اعلام حکم اعدام حسین پناهی، تبلیغات فراوانی علیه این حکم به پا شد تا جایی که سازمان به اصطلاح عفو بین الملل هم در گزارشی به این موضوع پرداخته و مدعی شد که در زندان‌ رفتاری غیر انسانی با حسین پناهی صورت گرفته است، موضوعی که در این تبلیغات بر آن تاکید می‌شد این بوده است که وی تنها عضویت حزب کومله کردستان را داشته و هرگز دست به اسلحه نبرده است.

امجد حسین پناهی برادر رامین حسین پناهی که خود سابقه عضویت در گروهک کومله را دارد و هم اکنون در آلمان به سر می‌برد هم در گفت‌وگو با بی بی سی فارسی گفته بود که برادرش از فعلان مدنی وسیاسی کردستان است که بعد از اعتراضات دی ماه سال ۹۶ دستگیر شده و به اتهام اقدامات ضد امنیتی به اعدام محکوم شده است.!

وی همچنین گفته بود: "برادرم عضو کانون مدافعان حقوق بشر کردستان بود، به دلیل فشار نیروهای امنیتی دو سال پیش ایران را ترک کرد و در کردستان عراق به عضویت کومله در آمد، هنگامی که مادرم مریض شد برای دیدار مادرم به سنندج برگشت و بازداشت شد."

اما وقتی به دور از فضاسازی رسانه‌های ضد انقلاب به موضوع نگاه می‌کنیم، می‌بینیم واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

اما واقعیت ماجرا؛ رامین حسین پناهی و عضویت در گروهک کومله

رامین حسین پناهی متولد ۱۳۷۰ در روستای قروه چای از توابع شهرستان دهگلان استان کردستان بود، او در ابتدا به عضویت تشکیلات مخفی حزب کومله در داخل کشور در می‌آید و در پی همین فعالیت‌ها در سال ۱۳۹۲ از سوی دادگاه سنندج احضار شده و تعهد می‌دهد که به فعالیت خود در کومله پایان دهد.

Related image

"رامین حسین پناهی در حال انتقال به دادگاه"

 

وی پس از مدتی در اردیبهشت ماه سال ۹۴ با فرار از کشور به شمال عراق رفته و فعالیت رسمی خود در حزب کومله را آغاز می‌کند و دوره‌های آموزش نظامی و سیاسی را در اقلیم کردستان عراق می‌گذراند.

فعالیت‌های حسین پناهی در مقرهای اصلی حزب کومله در شمال عراق ادامه پیدا می‌کند تا اینکه ماموریتی از سوی مرکزیت حزب کومله به وی ابلاغ می‌شود، بر همین اساس، حسین پناهی در تاریخ دوم تیرماه سال گذشته به همراه صباح حسین پناهی، حامد حسین پناهی و بهزاد نوری در قالب یک تیم چهار نفره برای انجام عملیات‌های تروریستی قصد ورود به کشور از مرزهای غربی را داشتند، با اشراف اطلاعاتی نیروهای سپاه، این تیم ترویستی در ایست و بازرسی نزدیک به شهر سنندج به دام می‌افتند، اعضای این تیم بلافاصله پس از درگیری با نیروهای سپاه، اقدام به پرتاب نارنجک و گشودن آتش علیه نیرو‌های مستقر در ایست و بازرسی کرده که پس از درگیری با نیرو‌های سپاه سه تن از اعضای این تیم به هلاکت رسیده و رامین حسین پناهی زخمی و دستگیر می‌شود.

پرونده قتل  تکاندهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

پس از دستگیری رامین حسین پناهی، از وی تعداد ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، چند تیغه خشاب کلاش، ۲ قبضه سلاح کمری، ۴ عدد نارنجک بدست می‌آید. پس از سیر مراحل تحقیق، پرونده حسین پناهی به دادگاه ارسال شده و پس از سیر مراحل دادرسی وی به اعدام محکوم می‌شود.

آنطور که خود حسین پناهی در اعترافاتش گفته بود: "با نیرو‌های سپاه درگیر شده و یک خشاب ۳۰ تیری را به سوی آن‌ها شلیک کرده و می‌خواسته برای انجام ماموریت در منطقه دهگلان به روستای قروچای برود و در طول مسیر حرکت، اسلحه وی مدام مسلح و آماده بکار بوده است."

اما دستگاه قضا تسلیم فضاسازی ها نشد و در نهایت او را در محوطه زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخت و این پرونده بسته شد.

گروههای ضد انقلاب که سعی داشتند او را یک فعال مدنی معرفی کنند اما بعد از اعدام رامین، در جریان مراسم سالگرد ۲۶ بهمن روز تاسیس کومله، تصاویر سرتاپامسلح از رامین حسین پناهی را در سایتهای رسمی خود منتشر می کنند و این خود نشان می دهد که این گروهک چطور قصد داشت با دروغ و فضاسازی یک فرد مسلح را فعال مدنی جا بزند!

Image result for ‫رامین حسین پناهی امجد حسین پناهی سمیرا حسین پناهی‬‎

"خانواده حسین پناهی، خانواده‌ای با سابقه قتل، جنایت و ترور"

نگاهی به سابقه خانوادگی رامین حسین پناهی به خوبی نشان می‌دهد که دیگر اعضای خانواده وی نیز از اعضای قدیمی گروهک کومله بوده و همچنان به فعالیت خود در این گروهک ادامه می‌دهند.

علاوه بر رامین، اعضای خانواده وی نیز سابقه عضویت در کومله را داشته و برای مثال "رفیق حسین پناهی" عضو کمیته مرکزی کومله و مسئول اعزام تیم‌های تروریستی به ایران از بستگان درجه یک رامین حسین پناهی است.

رفیق مسئول واحد تحقیق و مسئول امنیت کومله در اردوگاه زرگویزله محل استقرار گروهک کومله است و افراد زیادی را به ظن همکاری با وزارت اطلاعات و یا سپاه پاسداران به قتل رسانده است و جنایات زیادی را مرتکب شده است.

رفیق در داخل کشور بارها به جرم سرقت و اذیت و آزار مردم دستگیر و بازداشت شده بود و چندین شاکی خصوصی داشت، او از اوباش درجه یک سنندج بود که بعد از مدتی از کشور فرار کرده و به گروهک کومله ملحق می شود.

Related image

همچنین امجد حسین پناهی (برادر رامین حسین پناهی) ضمن عضویت در گروهک تروریستی کومله، عامل اصلی ترور و قتل چند نفر در داخل ایران از جمله یک دختر ۱۳ در سال ۱۳۸۷ است.

۱۰ سال پیش امجد حسین پناهی با یکی از اهالی روستای قروچای دچار اختلافات می‌شود، روستای زادگاه مادری حسین پناهی ها قروچای است، زمانیکه وی برای انتقام جویی شخصی از فرد مذکور به مزل او مراجعه می‌کند، وی در منزل حضور نداشته و امجد حسین پناهی، سمیرا برادرزاده ۱۳ ساله او را به رگبار می‌بندد و می‌کشد.

سمیرایی که روز بعد قرار بود تولد او برگزار شود، مراسم عزای او برگزار شد و این جنایتکار بی رحم در مقابل دیدگان خواهر و مادر سمیرا، او را به رگبار بست و سمیرا در جا جانش را از دست داد و بدون اینکه گناهی مرتکب شده باشد به شهادت رسید.

علاوه بر این در پرونده امجد حسین پناهی، آدم ربایی، گروگان گیری و ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم دیده می شود.

فردی که قرار است بزودی با طرح شکایت خانواده شهید سمیرا حسین پناهی دختربچه ۱۳ ساله به پلیس بین الملل، تحت پیگرد قرار بگیرد.

این همان فعالان سیاسی مورد ادعای رسانه های دشمن هستند، فعالان سیاسی که همگی اسلحه به دست پیشمرگ و کادر گروهک کومله هستند و همگی آموزش‌های تروریستی خود را در اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی دیده‌اند و همه دستشان به خون و جنایت آلوده است.

رامین حسین پناهی در حالیکه در خودروی نیروهای مسلح کومله حضور داشت، پس از دستگیری، گروهک کومله در اطلاعیه ای به مسلح بودن و عضویت او در یک تیم مسلح و تروریستی اعتراف می کند اما در کمال تعجب یک ماه بعد مدعی می شود او اصلا در تیم نبوده است!

این تصویر اعتراف کومله به مسلح بودن رامین حسین پناهی است و تصویر بعد، دروغی آشکار از کومله که رامین مسلح نبوده است! یعنی به نوعی کومله ادعای خودش را هم تکذیب کرد!

Image result for ‫اعتراف کومله به مسلح بودن رامین حسین پناهی‬‎

Image result for ‫دستگیری رامین حسین پناهی‬‎

امجد حسین پناهی که در رسانه‌های مختلف بسیار فعالیت دارد، ازجمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق و یک قاتل تحت تعقیب مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران است.

امجد بارها گزارش‌های دروغینی در مورد ایران به سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشری و ازجمله احمد شهید داده بود و قبل از اعدام برادرش رامین هم کمپینی را در حمایت از برادر در اروپا و شهرهای اقلیم کردستان عراق و ترکیه به راه انداخته بود که با بایکوت مردم روبرو شد و کسی جز اعضای کومله او را همراهی نکرد.

خانواده دختربچه کرد سمیرا حسین پناهی چندی پیش در یک فیلم مستند، از نحوه تیرباران دختربچه‌شان توسط امجد حسین پناهی و برادر دیگرش افشین که در حال حاضر در زندان در انتظار مجازات خود است، سخن گفتند که این فیلم برای بار دوم بزودی در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

اما امجد فعال حقوق بشری امروز که یک دختربچه بی‌گناه را تنها و تنها به خاطر اختلافاتش با عموی سمیرا، به گلوله بست و خانواده‌ای را سال‌ها داغدار کرده، آزادانه در آلمان زندگی می کند، این آزادی اما زیاد دوام نخواهد آورد!

جزئیاتی از نحوه به رگبار بستن سمیرا را بخوانید؛

امجد و برادر دیگرش به منزل فرد موردنظر که با او اختلاف داشتند، مراجعه می‌کنند اسلحه به دست و با چند خشاب پر به‌عنوان زاپاس! اما وقتی به درب منزل فرد موردنظر که به دلایلی از ذکر نام خودداری می‌شود، می‌بینند که فرد موردنظرشان در منزل نیست؛ و برای اینکه دست‌خالی به کردستان عراق و آغوش کومله نروند، سمیرا حسین پناهی برادرزاده فرد موردنظر که ۱۲ سال بیشتر نداشت را در حیاط می‌بینند و به سمت این دختربچه که تصاویر او را ملاحظه می‌کنید، آتش گشوده می‌شود و به‌این‌ترتیب و در مقابل دیدگاه اعضای خانواده، سمیرای نگون‌بخت توسط امجد حسین پناهی به رگبار بسته می‌شود و در جا سمیرا جانش را از دست می‌دهد.

پرونده قتل  تکاندهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

امجد بلافاصله بعدازاین عملیات حقوق بشری‌اش! و فعالیت سیاسی‌اش! کشور را ترک کرده و راهی کردستان عراق (پناهگاه اصلی تروریست‌ها) می‌شود.

امجد تا اواخر سال ۲۰۱۰ رسماً در کردستان عراق عضو و کادر رسمی کومله بود.

او از اواخر سال ۲۰۱۰ میلادی اردوگاه تروریست‌های کومله را ترک و راهی ترکیه و ازآنجا نیز راهی یونان شده و امروزه نیز در مقیم آلمان است و به‌عنوان یک عضو رسمی کمیته خارج کشور کومله همه‌جا خود را فعال سیاسی و حقوق بشری جا می‌زند و برای امثال سمیراها! فعالیت حقوق بشری می‌کند!

اعضای خانواده حسین پناهی که همگی گرایش‌ها کمونیستی دارند، شامل ۶ برادر و ۲ خواهر است. یکی از برادرانش افشین در زندان قروه استان کردستان در زندان بسر می‌برد. انور برادر بزرگ امجد نیز در زندان سنندج بسر می‌برد. افشین (انور) حسین پناهی، بعد از صدور حکم اعدام و بدلیل اظهار ندامت مورد عفو و رافت اسلامی قرار گرفت و مجازاتش از اعدام به حبس تغییر پیدا کرد.

پرونده قتل تکان‌دهنده سمیرا حسین پناهی توسط امجد حسین پناهی

رفیق حسین پناهی هم به کردستان عراق فرار کرده و در حال حاضر مسئول کمیته امنیت کومله است و نقش زیادی در اعزام تیم‌های ترور به منطقه دارد.

رامین حسین پناهی برادر کوچک‌تر امجد هم در روستایشان زندگی می‌کرد تا اینکه او نیز چند سال پیش قرار شد تا مأموریت ناتمام سال‌ها قبل برادرش امجد را به پایان برساند اما بازهم خدا نخواست و او هم موفق به این ترور نشد و به‌ناچار بعد از چند فعالیت برای کومله از کشور فرار کرده و راهی کردستان عراق و گروهک تروریستی کومله می‌شود و درنهایت سال گذشته او نیز برای ادامه ترور و مأموریت‌های دیگر که جزئیات آن نیز اعلام خواهد شد راهی کشور می‌شود اما به کمین نیروهای سپاه افتاده و دوستان همراهش کشته می‌شوند و خودش نیز زخمی می‌شود و بعد از مداوا محاکمه و به اعدام محکوم می‌شود و مدتی بعد اعدام می شود.

جالب است بدانید امجد حسین پناهی از ۱۵ سالگی فعال کومله بوده! (از سال ۷۷ شمسی به بعد)

او خودش در همین ارتباط به کمیساریای عالی پناهندگان در زمان مصاحبه می‌گوید؛ از طریق پدر و مادر و اطرافیان مردم با فعالیت‌های حزب کومله و حزب دمکرات آشنا شدم. این‌ها دو حزب رسمی بودند در کردستان و مبارزه می‌کردند. من وقتی به ۱۵ سالگی رسیدم من هم این را احساس میکردم که کمونیست هستم! اواخر ۱۶ سالگی بود که من از طریق دوستانم و خانواده‌ام با تشکیلات مخفی کومله آشنا شدم و تماس گرفتم! ماجرای دستگیری انور هم به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد.

او ساعت ۵ صبح ۱۵/۸/۸۶ به اتهام فعالیت مخفی برای تروریست‌های کومله در قروه بازداشت می‌شود. همان شب هم پسرخاله امجد بنام ارسلان اولیایی هم بازداشت‌شده و به جرم محاربه به اعدام محکوم می‌شود؛ یعنی این خانواده کلاً فعال کومله بوده‌اند و تروریست بودن در خونشان جریان دارد. دو تا خواهر حسین پناهی‌ها هم مسئول ردوبدل کردن پیام‌ها هستند و بارها با کانال‌های ضدانقلاب مصاحبه کرده‌اند. بله این فعالین حقوق بشری حسین پناهی‌ها هستند.

امجد قاتل سمیرا حسین پناهی امروزه به‌عنوان یک فعال سیاسی و حقوق بشری در رسانه‌ها حضوری فعال دارد و قاتل دیروز فعال سیاسی امروز اروپائیان و آمریکا شده است! امجد پای ثابت بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکاست و برای برادر دیگر تروریستش رامین کمپینی هم به راه انداخته بود. کمپینی که برای سمیرا باید به راه انداخته می‌شد و جهانیان باید برای مجازات و تحویل امجد به ایران، کمپین به راه می‌انداختند قاتل یک دختربچه بی‌گناه.

پدر سمیرا از مجامع به‌اصطلاح حقوق بشری می‌خواهد قاتل دخترش را تحویل ایران دهند تا مرهمی بر زخم‌های این سال‌هایشان باشد.

جنایت در این خانواده موروثی است، دو هفته پیش انور حسین پناهی از اعضای خانواده درجه یک امجد حسین پناهی، در پارک کودک سنندج در مقابل چشم مردم این شهر، با چاقو به جان همسر بینوای خود می افتد و دهها ضربه چاقو به او می زند و در آخر برای زدن تیرخلاص، با آجر سنگینی به مغز همسرش کوبیده و باعث مرگ دردناک و تلخ همسرش می شود.

Image result for ‫رامین حسین پناهی امجد حسین پناهی سمیرا حسین پناهی‬‎

انور بارها به اتهام شرب خمر، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و دزدی دستگیر شده بود و در آخر با این جنایت، سند دیگری از خونخواری و جنایتکار بودن خانواده حسین پناهی را به پرونده قطور این خانواده اضافه کرد.

انور هم دستگیر شده و در انتظار مجازات سنگین است.

امجد حسین پناهی هم باید در انتظار تاوان جنایت خود باشد.

بزودی ناگفته های مهمی از این خانواده و بخصوص امجد حسین پناهی بصورت اختصاصی در آکام نیوز فاش می شود.

Image result for ‫دستگیری رامین حسین پناهی‬‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا