پسر حسین یزدان پناه همچنان متواری است

آکام نیوز: بدنبال انتشار خبری در خصوص تیراندازی پسر حسین یزدان پناه سرکرده گروهک حزب آزادی کردستان (پاک) به سمت چند جوان کرد عراقی بخاطر یک دختر، مطلع شدیم یزدان پناه همچنان متواری است و خبری از او در دست نیست.

به گزارش آکام نیوز، خانواده حسین یزدان پناه هر از چند گاهی حماسه ساز می شوند و باعث سلب آرامش و امنیت مردم کردستان عراق می شوند.

در جریان حادثه تلخ چند شب پیش، پسر حسین یزدان پناه با پسر اکرم آغا هرکی، در منطقه بختیاری اربیل درگیر می شوند و به روی هم اسلحه می کشند.

درگیری و زدودخورد به حدی شدید بوده که باعث ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم کردستان عراق می شود.

این دعوا که بر سر مسأله ناموسی و یک دختر بوده بالا می گیرد و نیروهای حسین یزدان پناه در دفاع از پسر حسین یزدان پناه به جان نیروهای اکرم آغا هرکی می افتند و به سمت آنها تیراندازی می کنند.

درگیری بالا می گیرد و آسایس وارد عمل می شود اما در این لحظه متهم اصلی یعنی پسر حسین یزدان پناه متواری می شود اما تعدادی از نیروهای یزدان پناه و اکرم آغا دستگیر می شوند.

مردم اربیل و دهوک از نفوذ روز افزون نیروهای حسین یزدان پناه در اربیل که مورد حمایت بارزانی ها هستند بشدت شاکی هستند.

این نوع درگیری ها از سوی گروهی که بدون مجوز در داخل شهر اقدام به حمل اسلحه و تیراندازی می کند و شهرهای کردستان عراق را به تگزاس تبدیل می کند از سوی کردهای عراق پذیرفتنی نیست.

شایسته است مسئولان حکومت اقلیم کردستان عراق بدون درنظر گرفتن روابط صمیمی خود با حسین یزدان پناه، پسر او را دستگیر و زندانی کنند که درس عبرتی برای دیگران باشد و آرامش و امنیت شهروندان خود را در اولولیت امور قرار دهند چرا که امنیت شهروندان کردستان عراق قابل معامله با سیاست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا