کومله هم به نوید افکاری ملحق شد!

آکام نیوز: ساعاتی پیش گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ( شاخه عبدالله مهتدی ) با صدور اطلاعیه ای، اجرای حکم اعدام نوید افکاری را محکوم کرد!

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله با علم بر اینکه نوید افکاری مرتکب قتل شده و به جرم قتل عمدی مرحوم ترکمان کارمند سازمان آب منطقه ای شیراز، قصاص شد، از قصاص نوید افکاری بعنوان " قتل حکومتی " نام برد.!

ساعت ۲۳ روز ۱۱ مردادماه سال ۹۷ بود که حسن ترکمان کارمند شرکت آبفا استان فارس توسط نوید افکاری و برادرانش در جلوی منزل خودش به شدت مجروح شد و به طرز فجیعی به قتل رسید. قاتل حسن ترکمان توسط فیلمی که توسط دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر شدند.

مرحوم ترکمان دارای دو فرزند دختر خردسال و یک پسر نوجوان بود.

پدر مرحوم ترکمان پس از وقوع حادثه و حضور در مرجع انتظامی، اظهار داشت فرزندش بعد از فراغت از امور شغلی در حال بازگشت به منزل بوده با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در نهایت به جهت صدمات وارده فوت جان خود را از دست داد.

پس از انجام تحقیقات پیرامون متهم ردیف اول پرونده، مشخص می‌شود، نوید افکاری قصد ترور یک بسیجی را نیز داشته اما به لحاظ اینکه تردد فرد مورد نظر به صورت نامنظم بوده، موفق به ترور وی نمی‌شود.

نوید افکاری همراه برادر دیگر خود به نام حبیب افکاری در اغتشاشات سنوات قبل نیز شرکت داشته و برادر وی با استفاده از کاتر پای یکی از مأموران انتظامی را مورد جرح عمدی قرار داده که بالغ بر ۲۰۰ بخیه خورده است.

همین مشارکت نوید افکاری از اغتشاشات باعث شد تا ضد انقلاب و گروهکهای تجزیه طلب کردی بدون توجه به قتل یک انسان بیگناه و به صرف ضد انقلاب بودن نوید افکاری، از او یک قهرمان ساخته و قصاص او را قتل حکومتی بنامند!

گروهک تروریستی کومله در بیانیه خود حتی پا را فراتر نهاده و مدعی شده که نوید افکاری نه با چوبه دار بلکه زیر شکنجه کشته شده است!

گروهک کومله بار دیگر نشان داد که این گروه و دیگر گروهکهای ضد انقلاب، در طول ۴۰ سال عمر ننگین خود، همواره حامی ترور، تروریزم، قاتل، جنایتکاران و قاچاقچیان مواد مخدر بوده اند و از هر قتل و جنایت و تروری آشکارا حمایت می کنند و ماهیت تروریستی و جنایتکارانه خود را بیشتر از قبل به مردم نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا