درباره ما

آکام نیوز، با نگاهی نو به کردستان، چشم انداز جدیدی بر رویکردهای جامعه کردی ایران و گزاره های مؤثر در آن دارد. سعی ما بر این است در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران، نه تمامی اخبار، بلکه رویدادهای مهم را بازتاب داده و به تحلیل آن بپردازیم!

آکام نیوز با شعار کردستان در فرجام ایدئولوژی های کلاسیک، حق هر گونه نقد و تحلیل اخبار در خصوص ایدئولوژی های مدعی ارائه طرح برای پیشرفت کردستان را محفوظ می دارد!

در این راستا آماده همکاری با تمامی جوانان مستعد، نویسندگان دست به قلم، تحلیلگران حوزه قومی و کردی و اندیشمندان این حوزه می باشیم!

علاقمندان می توانند در صورت تمایل به همکاری به عنوان خبرنگار، مشخصات خود را برای سایت ارسال دارند.

با تشکر

مدیریت آکام نیوز

………………………………………………………………………………………………

"به ناوی خوای گەوره"

{سەبارەت بە پێگەی ماڵپەڕی راگەیاندن و تۆژینەوەی ئاکام نیووز}

ناوه ندی راگەیاندنی ئاکام نیووز، به تێڕوانینێکی نوێ له سەر رووداوەکانی کوردستان و گۆڕانکارییەکانی کۆمەڵگای کوردەواریی ئێران و لایەنەکانی شوێندانەری ئەو ناوچەیە، هه وڵ دەدات له چوارچێوەی یاساکانی کۆماری ئیسلامی ئیران، نەک هه موو هەواڵەکان، به ڵکوو رووداوه گرینگ و هه ستیارەکان بڵاو بکاتەوه و تۆیژینەوەیان له سەر بکات!
ئاکام نیووز به دروشمی کوردستان له داهاتووی ئیدئۆلۆژییه کلاسیکەکان، مافی هەر چەشنه رەخنه و تۆیژینەوه و به دواداچوونی هه واڵەکانی پێوەندیدار بەو بیرو باوەڕانەی که بانگەشەی پێشنیاری پلان و گڵاڵە داڕشتن‌ بۆ پێشخستنی کوردستان دەکەن، بە پارێزراو دەزانێت!
له م پەیوەندییەدا ئامادەی هاوکاری له گەڵ هه موو گه نجانی به توانا، نووسەرانی قەڵەم به دەست، شرۆڤەکارانی بواری قه ومی و کوردی و زانایان و بیرمەندانی ئەم بوارەیه!
ئاره زوومەندان و خوازیاران دەتوانن له ئه گەری ویستی هاوکاری وەکوو په یامنێری ماڵپەڕەکه مان، ناونیشانی خویان له بەشی پێوەندی له گه ل ماڵپەڕەکە ، بۆمان بنێرن.

له گەڵ ئەوپەڕی رێزماندا

"ناوەندی بەڕێوەبەرایەتی ئاکام نیوز"

دکمه بازگشت به بالا