ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی، حمله فلسطینی ها به صهیونیست ها را به شورش در یک زندان بزرگ تشبیه کرد/ اسرائیل غزه را به بزرگ ترین زندان جهان تبدیل کرده است

آکام نیوز: بطور معمول سرکردگان گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و مردم فلسطین را تروریست خطاب می کنند، چرا که بخش زیادی از بودجه این گروهک ها را موساد تامین می کند.

به گزارش آکام نیوز، اما در این بین تنها گروهی که آشکارا و علنا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و رژیم صهیونیستی را اشغالگر می نامد کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران است.

ابراهیم علیزاده دبیر کل کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران در پیامی بر این نکته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی این درگیری هاست و این رژیم، مردم غزه را در زندان بزرگی حبس کرده است.

ابراهیم علیزاده در ادامه حمله مردم فلسطین به رژیم صهیونیستی را به شورش زندانیان تشبیه کرد و در همین ارتباط طی پیامی نوشت؛

حقوق پایمال شده ملت فلسطین به جای خود، دولت اسرائیل، نوار غزه را به عنوان یک منطقه جغرافیایی معین با ۲ میلیون جمعیت، به بزرگ ترین زندان جهان تبدیل کرده است. آنچه که در غزه، گاه و بیگاه اتفاق می افتد را می توان به شورش در یک زندان بزرگ تشبیه کرد.

گفتنی ست عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله انقلابی، بارها از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و مردم فلسطین را تروریست خطاب کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا