ارتباط حزب منحله آزادی کردستان با رژیم کودک کش صهیونیستی عمیق تر شد+تصاویر

آکام نیوز: اکثر مقامات اقلیم کردستان فکر می‌کنند اگر به سمت برقراری روابط با رژیم آدمکش اسرائیل گام بر دارند می‌توانند از حمایت گسترده و همه جانبه صهیونیست ها و آمریکایی‌ها برخوردار شوند و دیگر هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند؛ در صورتی که با و بارها این تحلیل زیر سوال رفته است.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس همین تحلیل، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که تحت امر حکومت اقلیم کردستان و پارتی است، برای ارتباط دوستانه تر با رژیم صهیونیستی تلاش های خود را دوچندان کرده است تا به زعم خود، توجه صهیونیست ها را برای اعطای کمک های بیشتر مالی و تسلیحاتی و آموزشی، جلب کنند.

سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ یک بود که هیئت رسمی گروهک تروریستی پاک به نمایندگی از حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی پاک، میهمان مراسم رسمی هفتادوچهارمین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسرائیل، بودند.

فرشید امینی و زهره مرادی به نمایندگی از حسین یزدان پناه به این مراسم رفتند و با افتخار پرچم کردستان عراق را در کنار پرچم جعلی اسرائیل به اهتزاز در آورده و دوستی دیرینه خود را به نمایش عموم گذاشتند.

این در حالی است که رژیم جعلی اسرائیل تنها از سوی چند کشور انگشت شمار به رسمیت شناخته شده و جهانیان این رژیم را بعنوان یک رژیم قاتل و زن و کودک کش می شناسند، اما امروز شاهد هستیم که حزب منحله آزادی کردستان که زیر نظر مستقیم پارتی اداره می شود، بدون توجه به خشم و نفرت عمومی از این رژیم با آنها دست دوستی و اتحاد می دهند.

قضاوت با افکار عمومی که خود بهترین قاضی و قضاوت کننده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا