دست رد پارتی به درخواست حسین یزدان پناه/ وابسته بودن حزب آزادی کردستان به بارزانی ها دردسرساز شد

آکام نیوز: برخی اخبار و اطلاعات رسیده حاکی از آن است که حسین یزدان پناه از پارتی، درخواستی کرده تا نیروهایش را از منطقه برگرداند.

به گزارش آکام نیوز، یزدان پناه به آنها اعلام کرده که چون حملات وسیع رسانه ای بر علیه ما در جریان است بخصوص از سوی همه اعضای احزاب کردستان ایران که ما را بعنوان یک حزب وابسته به پارتی معرفی می کنند نه یک حزب مستقل کردستان ایران، باید این وابستگی القا شود که نیست!

در ادامه این افشاگری آمده است، حسین یزدان پناه به پارتی، گفته است اکنون که داعش متلاشی شده دیگر نیروهایمان را از منطقه پردی عقب بکشیم تا این حرف و حدیث ها را از بین ببریم.

به همین خاطر مسئولان پارتی به حسین یزدان پناه گفته اند مگر عضو پارتی بودن برای شما عیب و عار است؟ بگذار همه مردم بگویند شما پارتی هستید. گذشته از این تا ما خودمان اعلام نکنیم شما حق ندارید نیروهای خودتان را از منطقه پردی عقب برانید.

بر اساس اطلاعات منبع موثق، گویا حسین یزدان پناه دچار ترس و دلهره شدیدی شده است و از سویی دیگر آبرویش نیز نزد همه احزاب کردستان ایران و مردم کردستان نیز رفته است که او را بعنوان یک حزب پارتی نام می برند و از سویی دیگر نیز می گوید، اگر من از زیر فرمان پارتی خارج شوم و نیروهایم را از منطقه پردی به عقب یعنی به مقرات اشکوت سقا مشهور به پاکشار برگردانم می ترسم بلایی که پارتی بر سر فریدون جوانرویی آورد بر سر من نیز بیاورد.

اکنون بعنوان یک کارت سوخته، پارتی می خواهد از حسین یزدان پناه و حزب و نیروهای مسلحش استفاده کند بخصوص به دلیل اینکه پارتی می خواهد بعنوان یک حزب زیر دست خود از نیروهای یزدان پناه در کردستان ایران استفاده کند و این رویدادهای چند سال اخیر این شانس را از حسین یزدان پناه گرفته و اکنون می داند با این دست به سینه ایستادن و پاچه خواری، نه تنها استقلال حزبش را از دست داده است، بلکه برای استفاده نمایشی پارتی و خانواده بارزانی مورد استفاده قرار می گیرد و آنها نیز با او بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا