دعوا و فحاشی دو فرقه تروریستی به یکدیگر و پاسخ کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ#مریم – رجوی _ گه – خورد

آکام نیوز: در روزهای گذشته و بعد از آنکه تلویزیون ایران اینترنشنال که امروزه بر کسی پوشیده نیست، بودجه کلانی از عربستان سعودی برای دشمنی با مردم ایران می گیرد، به دستور اربابان خود اقدام به پوشش کامل و پخش زنده گردهمایی سالیانه فرقه تروریستی منافقین کرد.

به گزارش آکام نیوز، این اقدام تلویزیون ایران اینترنشنال که خود را رسانه ای مستقل و بی طرف معرفی می کند باعث خشم گسترده مردم، فعالین اجتماعی،روزنامه نگاران و واکنش قاطع آنها به این اقدام غیرحرفه ای تلویزیون ایران اینترنشنال گردید.

تا جاییکه این تلویزیون ماهواره ای وادار به عقب نشینی و اعتراف به واکنش گسترده مردم و نشان دادن گوشه ای از این خشم، تحت عنوان هشتگ ترند شده #مریم رجوی، گه خورد، شد.

در این میان فرقه های تروریستی هم از قافله عقب نمانده و شروع به فحاشی پراکنی به یکدیگر در شبکه های اجتماعی کردند.

 

مینا احدی از اعضای رهبری فرقه کمونیست کارگری، که هر از چند گاهی جهت مطرح کردن و به سر زبان آوردن نام خود، آویزان هر ریسمانی می شود، با تکرار واقعیاتی از رفتار غیرانسانی درون تشکیلاتی این فرقه تروریستی و واپسگرا، اقدام به نوشتن نامه ای، به یکی از نمایندگان پارلمان آلمان که یکی از سخنرانان اجاره ای این محفل تروریستی بود، کرده است.

در زیر گوشه ای از این نامه، برای قضاوت شما خوانندگان عزیز، منتشر می شود.

گوشه ای از افشای واقعیات درون فرقه ای منافقین در این نامه:

 

روی اسب بازنده شرط بندی نکنید!

 

آقای پاتسلت !

سخنرانی شما در براندنبورگ برلین را، در میتینگ سازمان مجاهدین خلق ایران شنیدم. باید بگویم که این سخنرانی در زندگی سیاسی شما به عنوان سیاستی شرم آور ثبت خواهد شد.

مجاهدین خلق ایران در سال١٣۶٣ بطور مثال به یک انقلاب ایدئولوژیک دست زد که در عمل به معنی برده ساختن فعالین خود و دخالت در خصوصی ترین زوایای زندگی آنها بود. این را دهها و صدها نفر که خود شاهد و یا قربانی این سیاست بوده اند، شهادت داده اند و طبعا با سرکوب و تهدید و شانتاژ فعالین کنونی این سازمان مواجه شده اند. یک نمونه از سیاست آنها این بود که به زنان و مردان عضو سازمانشان دستور دادند همه یکجا از همسران خود طلاق بگیرند. بعد از طلاق همه زنان به عقد سمبلیک ! رهبر سازمان (مسعود رجوی) درآمدند و از این طریق همه آنها را از هر نوع رابطه عاطفی و جنسی محروم کردند. داستان دردناک خانواده هایی که فرزندان و عزیزان آنها در بین این سازمان بوده و حتی تا همین امروز با مرارت و سختی میتوانند با آنها تماس بگیرند، فقط نمونه ای از نقض حقوق انسانی از سوی این سازمان است.

لازم به ذکر است هدف از این نوشتار، نه تایید این اقدام بلکه بررسی و یادآوری ماهیت تشکیلاتی و شخصیتی اعضای این فرقه های تروریستی برای خوانندگان عزیز سایت است.

با نگاهی به نظرات منتشر شده در زیر این پست فیسبوکی، به وضوح می توان، لمپنیسم، اخلاق و نهایتا سواد سیاسی کادرهای این دو فرقه را دید.

دو فرقه بریده و ترد شده از جامعه ایران و فاقد هر گونه پایگاه اجتماعی با اعضایی پا به دم مرگ گذاشته که نه راه پس دارند و نه راه پیش.

اما در این میان جالب آنکه در لابلای فحاشی پراکنی اعضای این دو فرقه به یکدیگر این افراد آگاهانه و از سر عصبانیت و طرفداری از فرقه های خود اقدام به افشای یکدیگر و اذعان به شارلاتانیسم و شیادی این فرقه ها و به قول معروف پته همدیگر را بر روی آب ریختن می کنند.

از سویی دیگر مینا احدی که نزدیک به ۳۰ سال است در آلمان زندگی می کند، هنوز تسلط کافی بر زبان کشوری که در آن زندگی می کند ندارد و دریغ از حتی یک روز کار در جامعه آلمان به مانند سایر افرادی که در کشورهای اروپایی زندگی می کنند.

تا حدی که برای تامین معاش خود و فرقه کمونیست کارگری هر بار آویزان و تملق گوی دولتی است و مرتب پشت دفتر منشی های اعضای پارلمانی دست راستی ترین و ضد مهاجرترین احزاب اروپایی منتظر یک دیدار ده دقیقه ای با کمک مترجم زبان است، او از این طریق اقدام به تامین مالی خود و گذران امور با هم پیاله گری با راسیست ترین حزب آلمان است.

لازم به ذکر است که در جلسات داخلی این فرقه ها، کادرها و اعضا از طرف کمیته های رهبری موظف هستند که در حمایت از مواضع این فرقه ها و پاسخ دادن به نظرات مخالف به طور فعال و چشمگیر، دخالتگری داشته باشند.

این ادبیات غیراخلاقی و سخیفانه در واقع یک دستور سازمانی است.

در مقابل نیز فرقه کمونیست کارگری در پاسخ به اعضای فرقه رجوی، طی یک جلسه داخلی تصمیم گرفته است تا نوشته های رهبری این حزب در مورد ماهیت منافقین را به صورت مستمر بازپخش کند که این اقدام بار دیگر آتش خشم و نفرت پراکنی اعضای فرقه منافقین در مقابل فرقه تقوایی افزوده است.

چنین اقدامات و برخوردهای غیرحرفه ای، سطح پایین و فرقه ای نه تنها باعث مسمومیت فضای سیاسی مابین ایرانیان خارج از کشور بلکه موجبات انزوای بیشتر و آشکار شدن ماهیت واقعی این فرقه های غیرمردمی شده که بیشتر از ۴۰ سال است، با سکتاریست فرقه ای، نفرت پراکنی و اتهام پراکنی به ایرانیانی که خارج از کشور موظف هستند که در حمایت از این فرقه ها و پاسخ دادن به نظرات مخالف به طور فعال و چشمگیری دخالتگری داشته باشند.

این ادبیات غیراخلاقی و سخیفانه در واقع یک دستور سازمانی است.

در مقابل نیز فرقه کمونیست کارگری در پاسخ به اعضای فرقه رجوی، طی یک جلسه داخلی تصمیم گرفته است تا نوشته های رهبری این حزب در مورد ماهیت منافقین را به صورت مستمر بازپخش کند که این اقدام بار دیگر بر آتش خشم و نفرت پراکنی اعضای فرقه منافقین در مقابل فرقه تقوایی افزوده است.

چنین اقدامات و برخوردهای غیرحرفه ای سطح پایین و فرقه ای، نه تنها باعث مسمومیت فضای سیاسی مابین ایرانیان خارج از کشور، بلکه موجبات انزوای بیشتر و آشکار شدن ماهیت واقعی ای این فرقه های غیرمردمی شده که بیشتر از ۴۰ سال است با سکتاریست فرقه ای، نفرت پراکنی و اتهام پراکنی به ایرانیانی که خارج از کشور، این فرقه ها را نپذیرفته اند و به انزوای خود سرعت بخشیده اند.

به دلیل غیرقابل پخش بودن، صرفا گوشه ای از فحاشی پراکنی های اعضای این فرقه های تروریستی به یکدیگر که هر کدام قصد دارند گوی فحاشی و لجن پراکنی را از یکدیگر بربایند، را برای شما خوانندگان عزیز، بزودی منتشر می کنیم.

پیشاپیش از انتشار چنین ادبیاتی از شما خوانندگان عزیز پوزش می خواهیم.

نویسنده: ک.م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا