فوری/اختصاصی/ هلو رمشتی از اعضای رهبری گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان از کشور متواری شد

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از مقامات امنیتی کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با آکام نیوز، از متواری شدن مسلم جعفری رمشتی معروف به هلو رمشتی از اعضای رهبری گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان از کشور خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، مهرماه ۱۴۰۱ بود که خبر دستگیری هلو رمشتی را منتشر کردیم، نامبرده که با اهداف تشکیلاتی و تخریبی و سازماندهی افراد وابسته پیش از اغتشاشات، وارد کشور شده بود با اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی دستگیر شد.

هلو رمشتی پس از بازجویی های اولیه و تکمیل پرونده به محاکم قضایی استان کردستان تحویل داده شد و در نهایت پس از مدتی روز سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱، با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت از زندان آزاد شد.

یکی از دلایلی که باعث شد دستگاه قضایی کشورمان، نامبرده را به قید وثیقه آزاد کند، رافت اسلامی بخاطر وضعیت جسمانی وخیم وی بوده که نامبرده پس از گذشت یک سال از آزادی و بهبود وضعیت جسمانی، برای سپری کردن ادامه حبس خود، از جانب اجرای احکام احضار شد ولیکن نامبرده به اجرای احکام مراجعت نداشته که طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، هلو رمشتی از کشور متواری شده و در ترکیه به سر می برد (هلو رمشتی در جریان عملیات انفجاری در اربیل، یک دست خود را از دست داد).

اطلاعات تکمیلی متعاقبا در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا