بازداشت و گرفتن اعتراف اجباری از سرکوت احمدی/ متهم به قتل شعیب زارعی برای اعتراف اجباری زیر شکنجه های وحشیانه قرار گرفت

آکام نیوز: از همان دقایق ابتدایی کشته شدن شعیب زارعی، رسانه های اقلیم کردستان تلاش کردند این قتل را یک ترور معرفی کنند! این در حالی است که هنوز قاتل دستگیر نشده بود و اعترافی هم از وی اخذ نشده بود.!

به گزارش آکام نیوز، در روزهای گذشته، تلویزیون صدای آمریکا هم گفت و گویی با احمد رنجبر از اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله انجام داد که در این گزارش به وضوح نمایان شد که گروهک کومله با همکاری رسانه های معاند و ضد ایرانی، تلاش می کنند تا برای سرپوش گذاشتن به قتل های درون گروهی، قتل شعیب زارعی را یک ترور معرفی کنند و با همین هدف در صدد هستند تا با اخذ اعترافات اجباری از سرکوت احمدی(متهم به قتل) به این ماجرا رنگ و بوی سیاسی بدهند و با مظلوم نمایی زیر میز خلع سلاح و اخراج بزنند ولیکن غافل از این که راهی به جز خروج از اقلیم و پایان دادن به توطئه ها و قتل های پیشمرگان ندارند.

پیش از این نیز شاهد بودیم این گروهک برای سرپوش گذاشتن بر قتل های ناموسی و درون گروهی، از رسانه های اقلیم کردستان هم کمک می گرفتند، از جمله در ماجرای قتل سید آپو حسینی، توطئه برای سمکو  بنفشی،سامان جرجیس،آرمان حسین پناهی و ده ها مورد دیگر.

قتل شعیب زارعی نیز با اینکه یک قتل ناموسی و کاملا شخصی بوده، اما از همان ابتدای اعلام خبر مرگ شعیب زارعی، کومله که باز هم به دنبال پروژه شهیدسازی است، بدون آنکه تحقیقاتی صورت گرفته باشد، این قتل را سیاسی و تروریستی نامید!

شایان ذکر است مطلع شدیم سرکوت احمدی زیر شکنجه های وحشیانه ماموران آسایش اقلیم کردستان قرار گرفته تا از وی اعتراف اجباری گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا