روزنامه خراسان: کتاب سیطره خاطرات ۷ سال نفوذ نادر کیانی به گروهک تروریستی کومله در جمع ۴ کتاب شاخص حوزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت

به گزارش آکام نیوز به نقل از روزنامه خراسان، کتاب سیطره خاطرات ۷ سال نفوذ نادر کیانی به گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله مفتخر شد در جمع ۴ کتاب شورانگیز حوزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ قرار بگیرد.

روزنامه خراسان در صفحه اول خود و در تیتر یک، در گزارشی ۴ کتاب شورانگیز حوزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ را معرفی کرد که کتاب سیطره جزء این ۴ کتاب قرار گرفت.

به گزارش روزنامه خراسان؛ کیانوش گلزار راغب، نویسنده شناخته‌شده ادبیات دفاع مقدس که پیشتر کتاب‌های «عصرهای کریسکان» و «برده‌سور» را منتشر کرده بود، در سال ۱۴۰۲ کتاب «سیطره» را به چاپ رساند. «سیطره» خاطرات هفت سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دمکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول پذیرش این سازمان رشد می‌کند. او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «گفتم: حاجی راستش می‌خوام به دل کومله نفوذ کنم. می‌دونم شما به خاطر دایی علی منو قبول نداری، ولی تو رو خدا کمکم کن برم. گفت: ربطی به دایی نداره. خیلیا همکار ما هستن ولی خانواده‌شون ضد انقلابه. گفتم: من هرجا رفتم استخدام بشم رد شدم. تنها جایی که می‌تونم خودم رو ثابت کنم، همین‌جاست». سوره مهر ناشر این کتاب است.

شایان ذکر است مراسم رونمایی از این کتاب ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی،استاد مرتضی سرهنگی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر، کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب، خانواده شهدای ترور، جمعی از مقامات دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.

چندی پیش نیز نسخه صوتی این کتاب نیز توسط سماوا منتشر شد.

کتاب سیطره در فاصله زمانی کمی از چاپ اول، به چاپ دوم رسید.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت سوره مهر و دیگر سایتهای فروش کتاب مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا