پاچه خواری گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان برای حکومت اقلیم کردستان/ پاسخ تند حزب آزادی کردستان به انتقادات گسترده گروهک های کردی به نصب پرچم ترکیه بر فراز ارگ اربیل

آکام نیوز:هفته گذشته و پیش از سفر رجب طیب اردوغان  رئیس جمهور ترکیه به عراق، ارگ اربیل در اقلیم کردستان عراق(شهر اربیل) به دستور حکومت اقلیم کردستان نورپردازی شد.

به گزارش آکام نیوز، این اقدام دولت منطقه اقلیم کردستان با واکنش های گسترده شهروندان اقلیم کردستان و گروهک های تروریست کرد ایرانی نیز روبرو شد.

گروهک های کردی و شهروندان اقلیم کردستان با فاشیست خواندن دولت ترکیه و مطرح کردن این مسئله که ترکیه ضد کردهاست، این اقدام بارزانی ها را بشدت زیرسوال بردند.

اما گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که دست نشانده بارزانی هاست، همانطوریکه انتظار می رفت بر خلاف شهروندان اقلیم و گروهک های کردی، از اقدام دولت اقلیم کردستان دفاع کرد!

سخنگوی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک) در بیانیه ای از طرف این گروهک نوشت؛

این بسیار عادی است که در دنیای دیپلماتیک وقتی یک هیئت بلندپایه از کشوری به کشور دیگری سفر می کنند، کشور میزبان استقبال گرمی از این کشور کرده و پرچم شان را به اهتزاز دربیاورد.

اقلیم کردستان نیز باید در زمین سیاست بازی خود را بکند!

به اهتزاز در آوردن پرچم ترکیه در خیابان های اربیل، بخصوص در خیابانی که هیئت ترک از آنجا عبور می کنند، کاملا عادی است.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به جمهوری اسلامی ایران آمده است؛

ایران رئیس جمهورش را به اقلیم کردستان نمی فرستد و تنها وزیرخارجه اش را می فرستد در نتیجه تعامل اردوغان با اقلیم کردستان و مسئولین اقلیم بعنوان یک دولت بوده و دست آوردهایی داشته و مهم محسوب می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا