موج جدیدی از تسویه حساب پیشمرگان کومله کمونیستی و مهاجرت به اروپا آغاز شد

آکام نیوز: هر ساله تعداد زیادی از پیشمرگان جدید و قدیم کومله کمونیستی به قصد دریافت پناهندگی از این گروهک جدا شده و راهی کشورهای مهاجر پذیر می شوند.

به گزارش آکام نیوز، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که از ایران فرار کرده و راهی اردوگاه های کومله می شوند با هدف مهاجرت به اروپا به این گروهک ملحق می شوند تا از کومله تاییدیه حزبی دریافت کرده و به راحتی پناهندگی دریافت کنند!

با شروع سال جدید، اولین پیشمرگ کومله کمونیستی به صورت قانونی از کشور عراق خارج و موفق به اخذ پناهندگی در کشور آلمان می شود.

به گزارش آکام نیوز، یدالله صمدی به فردی چاپلوس مشهور است و به دلیل نزدیکی زیادی که با اعضای رهبری این گروهک دارد از سوی پیشمرگان دیگر بارها سرزنش شده است.

صمدی جزو همان دسته افرادی است که با هدف رفتن به اروپا به کومله کمونیستی ملحق شده بود.

نامبرده مدتی نیز مسئول کمیته به اصطلاح دفاع از عثمان اسماعیلی عضو تشکیلات مخفی کومله کمونیستی بود.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، در حال حاضر یدالله صمدی در شهر بنتن اشتوتگارت آلمان ساکن شده و در حال فراگیری زبان آلمانی می باشد.

مهاجرت بی رویه پیشمرگان کومله به اروپا باعث ریزش شدید نیرو در این گروهک شده است و کومله کمونیستی برای پر کردن این خلاء تصمیم گرفته نیروهایی را در جدا مرزی مستقر کند تا جوانانی را که به قصد کارگری عازم اقلیم کردستان می شوند فریب داده و به عضویت کومله دربیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا