تکرار حملات عجیب جوانا طیمسی همسر تروریست اعدامی کومله(محسن مظلوم) به سالومه سیدنیا تهیه کننده و مجری شبکه من و تو

آکام نیوز: سال گذشته و پس از اعدام ۴ تروریست اعزامی کومله – موساد، گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی و همسران اعدامیان از جمله جوانا طیمسی همسر محسن مظلوم(یکی از ۴ تروریست اعدامی) در شبکه های اجتماعی شروع به مرثیه سرایی کرده و به افکار عمومی و جهانیان القا می کردند که این ۴ نفر بخاطر کرد بودن اعدام شده و فعال مدنی بودند!

به گزارش آکام نیوز، این در حالی بود که ۴ تروریست اعدامی با سلاح و مواد منفجره بسیار خطرناکی دستگیر شده بودند و در همان لحظات ابتدایی دستگیری اعتراف کردند که به قصد انفجار تاسیسات صنعتی شهر اصفهان از اقلیم کردستان وارد کشورمان شده بودند و پشت پرده این عملیات نیز موساد بوده است.

با این حال سرکردگان گروهک کومله که از همه بهتر واقعیت را می دانستند با هدف انکار، تلاش کردند فضای مجازی را به سمت و سوی دیگری سوق دهند و با انتشار تصاویر مختلف از کودکان و همسران این ۴ نفر، احساسات مردم را هدف قرار دهند اما در این امر هم ناکام ماندند.

گروهک تروریستی کومله در زمان آخرین ملاقات خانواده این ۴ نفر با آنها یک روز قبل از اجرای حکم اعدام، در فراخوانی از مردم ایران و خصوصا شهر تهران خواست تا به خانواده این ۴ نفر ملحق شوند!

اما جز پدر و مادر و خواهر و برادران این ۴ نفر احدی در مقابل زندان حاضر نشد، چرا که ملت ایران فرق تروریست با فعال مدنی را به خوبی می دانند.

سالومه سیدنیا مجری و تهیه کننده شبکه تلویزیونی من و تو از جمله افرادی بود که با جسارت تمام مقابل این عوام فریبی های تجزیه طلبان و تروریست ها ایستاد و در توئیتی نوشت؛

میگه وای طرف تو کومله بوده بعد اعدام شده! مثل اینه که بگی وای طرف تو داعش بوده بعد اعدام شده! گروهک تروریستی، گروه تروریستیه، حالا با اعدام هم مخالف باشیم، باید دستگیر و مجازات بشن!

سالومه با این توئیت از دستگیری و اجرای احکام اعدام این ۴ تروریست تجزیه طلب دفاع کرد و از همان زمان تا به امروز شاهد حملات جسته و گریخته عناصر تجزیه طلب و تروریست کومله به وی هستیم.

در روزهای گذشته جوانا طیمسی که به واسطه اعدام محسن مظلوم برای خود اسم و رسمی در فضای مجازی بدست آورده، با بازنشر توئیت سالومه، بار دیگر با جملات و کلمات رکیک به این تهیه کننده و مجری من و تو حمله کرد.

مشخص نیست علت بازنشر توئیت جسورانه سالومه سیدنیا از سوی عنصر تروریست کومله(جوانا طیمسی) چیست اما به گفته برخی افرادی که با آکام نیوز در ارتباط هستند، عبدالله مهتدی پشت این ماجرا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا