تکذیب اخبار ترور در شهرهای کردنشین کشورمان توسط گروهک تروریستی کومله

آکام نیوز/اختصاصی: در تداوم رصد فضای مجازی و صفحات اینستاگرامی متعلق به برخی عناصر شاخص گروهک تروریستی کومله از جمله ریبوار کریمیان و مولود یوسفی(دایی تروریست معدوم پژمان فاتحی)، مشخص شد که عناصر این گروهک با برنامه ریزی قبلی و در راستای انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی، اقدام به انتشار اخباری مبنی بر ترور افراد ارگان های نظامی، انتظامی و وابستگان به این نهادها در طول یک هفته اخیر اقدام کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، عناصر گروهک های تروریست کردی که بشدت از سوی حکومت اقلیم کردستان برای انجام فعالیت های تروریستی محدود شده اند، برای اعلام موجودیت، دست به انتشار اخبار جهت دار و هدفمند با هدف القای ناامنی در شهرهای کردنشین کشورمان می زنند.

اسامی مطرح شده بطور دقیق بررسی شد و برای ما محرز گردید که این اسامی به هیچ عنوان وجود خارجی ندارند و هیچ ارتباطی نیز با ارگان های نظامی و امنیتی کشور ندارند و این خبرها کذب محض است.

درج این تصاویر دروغین و شایعه پراکنی با هدف القای ناامنی در شهرهای کردنشین بر خلاف توافقنامه امنیتی بوده و مستندات این اقدامات مجازی در اختیار مقامات حکومت اقلیم کردستان عراق قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا