تبانی و دریافت رشوه ۳ هزار دلاری توسط آرام قندیل، مسئول جذب و انتقال عناصر گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان”پاک” در راستای ترخیص یکی از پیشمرگان تازه وارد!

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از نیروهای قدیمی گروهک حزب آزادی کردستان به نام آرام اسدیان معروف به آرام قندیل(سرپل جذب و انتقال نیروهای جدید گروهک تروریستی پاک)، اقدام به دریافت مبلغ ۳ هزار دلار از خانواده یکی از نیروهای تازه وارد کرده است!

به گزارش آکام نیوز، نامبرده به خانواده این عضو جدید پاک اعلام کرده که با پرداخت ۳ هزار دلار به من، اقدامات لازم را برای هماهنگی جهت تسویه حساب و ترخیص پسر آنها از اردوگاه موسوم به پاکشهر را  فراهم بعمل خواهد آورد!

نکته قابل توجه این است که با وجود آنکه گروهک تروریستی پاک مقررات سختگیرانه ای را برای نیروهای خود اعمال می کند اما آرام اسدیان دارای سابقه مصرف مواد مخدر در مقرهای گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان است و بارها نیروهای این گروه، شاهد مصرف مواد مخدر از سوی نامبرده در مقرهای این گروهک بوده اند!

در همین ارتباط، یکی از افرادی که همسرش در این گروهک عضو بوده به آکام نیوز گزارش داده که در سال ۱۳۹۵، به منظور تسویه حساب و خروج همسرش از این گروهک، به دفعات با مسئولین گروهک پاک، گفت و گو کرده و حتی به صورت لفظی نیز با آنها درگیر شده بود که نهایتا همین آرام اسدیان(آرام قندیل) در ازای دریافت مبلغ ۳ هزار دلار به صورت مخفیانه، همسر او را به مقر پاک در اربیل منتقل کرده و پس از یک هفته تحویل خانواده اش می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا